Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Рибалко Н. Організація навчання іноземних мов учнівської молоді як історико-педагогічна проблема / Н. Рибалко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 54. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_54_10 У дисертації проаналізовано стан вивчення проблеми і розкриті поняття і сутність організації навчання іноземних мов учнів гімназії наприкінці XIX - початку XX століття у вітчизняній освіті. На підставі аналізу джерельної бази з’ясовано суспільні й освітні передумови становлення іншомовної освіти у вітчизняних гімназіях наприкінці XIX - на початку XX століття. Розкрито принципи організації навчання, нормативно-правові засади та зміст, форми, методи і засоби навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті в досліджуваний період. Висвітлено передові педагогічні ідеї та узагальнено освітній потенціал педагогічної спадщини досліджуваного періоду стосовно організації іншомовної гімназійної освіти. На їх основі визначено перспективні напрями використання досвіду навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті кінця XIX - початку XX століття в контексті іншомовної підготовки учнівської молоді на сучасному етапі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рибалко Н. Організація навчання іноземних мов учнівської молоді як історико-педагогічна проблема / Н. Рибалко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 54. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_54_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |