Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Бондарук І. Методика розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання всесвітньої історії / І. Бондарук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%282%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондарук І. Методика розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання всесвітньої історії / І. Бондарук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |