Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Рапаєва М. 
Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі / М. Рапаєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_35
  Повний текст PDF - 188.957 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рапаєва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рапаєва М. Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі / М. Рапаєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського