Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Рапаєва М. Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі / М. Рапаєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рапаєва М. Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі / М. Рапаєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |