Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 29. - С. 79–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_29_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 29. - С. 79–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_29_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |