Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Морзе Н. В. 
Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_4
Описано модель, рівні ІКТ-компетентності (базовий, поглиблений, професійний) та інструменти моніторингу її формування у майбутніх фахівців. Визначено необхідні для магістра знання та уміння, здібності та уявлення відповідно до рівнів ІКТ-компетентності, необхідні та достатні умови формування ІКТ-компетентності. Запропоновано приклади компетентнісних завдань і вимоги до персонального освітнього електронного простору студента й освітнього електронного простору університету. Рекомендовано для студентів V курсу (магістрів) пройти навчання у ІТ-Академії; оволодіти всіма можливостями корпоративної пошти та супутніми безкоштовними сервісами; опанувати відкритий курс "Представлення результатів наукових досліджень магістрів з використанням ІКТ", який розміщено на вікі-порталі університету. Описаны модель, уровни ИКТ-компетентности (базовый, углубленный, профессиональный) и инструменты мониторинга ее формирования у будущих специалистов. Определены необходимые для магистра знания и умения, способности и представления в соответствии с уровнями ИКТ-компетентности, необходимые и достаточные условия формирования ИКТ-компетентности. Предложены примеры компетентностных заданий и требования к персональному образовательному электронному пространству студента и образовательному электронному пространству университета. Рекомендовано для студентов V курса (магистров) пройти обучение в ИТ-Академии; овладеть всеми возможностями корпоративной почты и сопутствующими бесплатными сервисами; освоить открытый курс "Представление результатов научных исследований магистров с использованием ИКТ", который размещен на вики-портале университета.The article describes the model, ICT competence levels (basic, advanced, professional) and tools for monitoring its formation among future specialists. It determines knowledge and skills, abilities and performance which are necessary for Master according to the levels of ICT competence, important and suffi cient conditions for the formation of ICT competence. It suggests examples of tasks and competence requirements for student’s personal electronic educational environment and electronic educational environment of the university.
  Повний текст PDF - 233.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морзе Н.
  • Буйницька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морзе Н. В. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морзе Наталія Вікторівна (педагогічні науки)
  • Буйницька Оксана Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського