Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Мартинчук О. В. 
Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_14
Обгрунтовано актуальність розроблення освітніх програм підготовки майбутніх вчителів-логопедів на основі компетентнісного підходу. Визначено нагальну суспільну потребу у фахівцях корекційної освіти, здатних здійснювати на високому професійному рівні різні види діяльності як за умов спеціальних закладів освіти, так і в загальноосвітньому просторі. Запропоновано зміст і структуру професійних компетентностей випускника, які покладено в основу нових освітніх програм для напряму підготовки / спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" з додатковою спеціальністю "Інклюзивна / інтегрована освіта" освітнього ступеня бакалавра й освітнього ступеня магістра. Подано опис фахових компетентностей, які мають бути сформовані у студента після опанування бакалаврської і магістерської програм. На основі проведеного аналізу науково-літературних джерел і власних наукових розвідок представлено загальну структуру професійної компетентності бакалавра та магістра корекційної освіти. Висвітлено сутність поняття "професійна компетентність учителя-логопеда у сфері інклюзивного навчання" як інтегральної якості особистості майбутнього вчителя-логопеда.Обоснована актуальность разработки образовательных программ подготовки будущих учителей-логопедов на основе компетентностного подхода. Определена потребность современного общества в специалистах коррекционного образования, способных осуществлять на высоком профессиональном уровне различные виды деятельности как в условиях специальных учебных заведений, так и в общеобразовательном пространстве. Освещены содержание и структура профессиональных компетентностей выпускника, которые положены в основу новых образовательных программ для направления подготовки / специальности "Коррекционное образование (логопедия)" с дополнительной специальностью "Инклюзивное / интегрированное образование" образовательных уровней бакалавра и магистра. Представлено описание профессиональных компетентностей, которые должны быть сформированы у студентов после овладения ими бакалаврской и магистерской программ.The article justifi es the actuality of the development of educational programs in future teacher-speech therapists’ training on competence-based approach; identifi es an urgent social need in correctional education specialists, capable of performing in a professional manner diff erent activities in terms of special educational institutions as well as in comprehensive environment. It off ers the content and structure of graduate’s professional competences which are the basis for new educational programs in the fi eld of study / specialization “Correctional Education (Speech Therapy)” with additional specialty “Inclusive / Integrated Education” on Bachelor and Master Degree. It presents professional competences which are to be formed on Bachelor and Master’s degree of education.
  Повний текст PDF - 165.023 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартинчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартинчук О. В. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мартинчук Олена Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського