Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Кузьменко О. М. 
Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_13
Проаналізовано результати реалізації ідеї навчання у співпраці під час вивчення курсу "Філософія освіти". Охарактеризовано основні методи та форми роботи, які було використано. Визначено, що філософія "навчання у співпраці" сприяє розвитку комунікативної компетентності за рахунок активізації когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового аспектів. Зроблено висновок, що апробовані стратегії ("навчання у команді", "навчання разом" та ін.) виявили свою ефективність у формуванні основних компонентів, що складають структуру комунікативної компетентності: когнітивного — студенти здобули теоретичні знання про основні правила, принципи та закономірності міжособистісного спілкування; емоційно-оцінного — студентів стимулювали до прояву та усвідомлення тих інтересів та схильностей, які визначають їх комунікацію; поведінкового — студенти набули практичних навичок та умінь, (наприклад, вести діалог, розподіляти обов'язки, аргументовано висловлювати свою точку зору, переконувати, вирішувати конфлікти, дискутувати тощо).Проанализированы результаты реализации идеи обучения в сотрудничестве во время изучения курса "Философия образования". Охарактеризованы основные методы и формы работы, которые были использованы. Определено, что философия "обучения в сотрудничестве" содействует развитию коммуникативной компетентности за счет активизации когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого аспектов. Сделан вывод, что апробированные стратегии ( "обучение в команде", "обучение вместе" и др.) доказали свою эффективность в формировании основных компонентов, составляющих структуру коммуникативной компетентности: когнитивного - студенты получили теоретические знания об основных правилах, принципах и закономерностях межличностного общения; эмоционально-оценочного - студентов стимулировали к проявлению и осознанию тех интересов и склонностей, которые определяют их коммуникацию; поведенческого - студенты приобрели практические навыки и умения (например, вести диалог, распределять обязанности, аргументировано высказывать свою точку зрения, убеждать, разрешать конфликты, дискутировать и т.д.)It is analyzed the realization of the idea of co-operative learning while studying the course “Philosophy of Education”; it is characterized the main methods and forms which were used in activity; it is defi ned that philosophy of “co-operative learning” encourages the development of communicative competence by intensifi cation cognitive, emotional and behavioral aspects.
  Повний текст PDF - 150.504 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьменко О. М. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузьменко Ольга Миколаївна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського