Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Диба Т. Г. 
Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_11
Проаналізовано запровадження нової парадигми навчання Європейського простору вищої освіти — студентоцентрованого навчання. Запропоновано в основу навчання покласти компетентнісний підхід до побудови та реалізації освітніх програм. Акцентовано увагу на структурі Європейської рамки кваліфікацій, яка взята за основу для розробки та прийняття Національної рамки кваліфікацій. Визначено, що законодавчо в Україні закріплено 8-ступеневу модель Національної рамки кваліфікацій. Розглянуто два види компетентностей: академічні (фахові) та загальні компетентності. Розкрито зміст професійної компетентності фахівців фізичного виховання (інваріантні та варіативні).Проанализировано внедрение новой парадигмы обучения Европейского пространства высшего образования — студентоцентрованное обучение. Предложено в основу обучения положить компетентностный подход к построению и реализации образовательных программ. Акцентировано внимание на структуре Европейской рамки квалификаций, которая взята за основу для разработки и принятия Национальной рамки квалификаций. Определено, что законодательно в Украине закреплена 8-ступенчатая модель Национальной рамки квалификаций. Рассмотрены два вида компетентностей: академические (профессиональные) и общие компетентности. Раскрыто содержание профессиональной компетентности специалистов физического воспитания (инвариантные и вариативные).The article analyzes implementation of student-centered training as a new European Higher Education Area paradigm of teaching. The basis of the training is a competence-based approach to development and implementation of educational programs. The structure of the European Qualifi cations Framework is used as the basis for the National Qualifi cations Framework development and adoption. The article determines that 8 stepwise model of the National Qualifi cations Framework is fi xed by the law in Ukraine. The author examines the two types of competences: academic (professional) competences and general competences. The author also investigates the content of physical education specialists’ professional competence (both invariative and variable).
  Повний текст PDF - 229.444 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Диба Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Диба Т. Г. Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського