Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Форноляк І. В. 
Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання / І. В. Форноляк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_22
Розкрито психолого-педагогічні умови та конкретизовано логіко-змістовні компоненти професійної орієнтації дітей молодшого шкільного віку, за допомогою яких забезпечується розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання. Висвітлено основні завдання, орієнтувальна основа дослідження та показники розвитку у молодших школярів здатності до вибору орієнтирів для створення образу професійного «Я». Запропоновано й експериментально превірено комплексну систему психолого-педагогічних заходів, які складають зміст розвивально-дослідницької пропедевтики профільного навчання. Зроблено висновок, що розвивально-дослідницька пропедевтика у початковій школі створює умови для того, щоб учень відчував себе суб’єктом вибору напрямку допрофільної підготовки та профілю навчання, був готовим до вибору успішної професії. Показано, що результатом профорієнтаційної роботи з учнями молодшого шкільного віку в психологічному аспекті має бути сформованість у них соціально-комунікативної та інформаційної компетентностей, позитивного ставлення до себе, суспільства та професійної діяльності, морально-етичних основ вибору професії, суспільно й особистісно значущих мотивів трудової діяльності, початкового інтересу до певного кола професій.Раскрыты психолого-педагогические условия и конкретизирована логико-содержательные компоненты профессиональной ориентации детей младшего школьного возраста, с помощью которых обеспечивается развивающе-исследовательская пропедевтика профильного обучения. Освещены основные задачи, ориентировочная основа исследования и показатели развития у младших школьников способности к выбору ориентиров для создания образа профессионального «Я». Предложена и экспериментально проверена комплексная система психолого-педагогических мероприятий, которые определяют содержание пропедевтики профильного обучения.The article describes the psychological and pedagogical conditions and specifies the logical meaningful components of professional orientation of primary school children which provides developing and research propaedeutics
  Повний текст PDF - 95.438 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Форноляк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Форноляк І. В. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання / І. В. Форноляк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Форноляк Інна Володимирівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського