Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Базиль Л. О. 
Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен / Л. О. Базиль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_11
Висвітлено питання осмислення складної особистісно-професійної сутності літературознавчої компетентності вчителя української мови та літератури, запропоновано дослідницьку позицію щодо концептуально-теоретичної моделі цього феномену. Розглянуто структуру літературознавчої компетентності як систему, яка складається з окремих підсистем, що виявляються в індивідуально-особистісній і професійно-діяльнісній площинах. Доведено високу ефективність такої компетентності на індивідуально-особистісному рівні. Зроблено висновок, що літературознавча компетентність забезпечує високий ступінь володіння особистістю необхідними інструментами мовного мислення і творчої самореалізації.Освещены вопросы осмысления сложной личностно-профессиональной сущности литературоведческой компетентности учителя украинского языка и литературы, предложена исследовательская позиция относительно концептуально-теоретической модели указанного феномена. Представлено структуру литературоведческой компетентности как систему, состоящую из отдельных подсистем, которые проявляются на индивидуально-личностном и профессионально-деятельностном уровнях. Доказана высокая эфективность такой компетентности на индивидуально-личностном уровне. Сделан вывод, что литературоведческая компетентность обеспечивает высокую степень владения личностью необходимыми инструментами речевого мышления и творческой самореализации, а на профессионально-деятельностном уровне - высококачественную литературоведческую работу учителя украинского языка и литературы.The article is devoted to understanding of complicated personal and professional essence of literary competence of Ukrainian language and literature teacher, offers research position on the conceptual and theoretical models of this
  Повний текст PDF - 111.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Базиль Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Базиль Л. О. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен / Л. О. Базиль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Базиль Людмила Олександрівна (1977–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського