Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Бабаян С. Б. 
Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження" / С. Б. Бабаян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 22-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_7
Проаналізовано вислови Конфуція щодо якостей та вмінь, якими має володіти вчитель при спілкуванні з учнями в рамках навчально-виховного процесу. Виділено особливості педагогічних відносин та висвітлено роль і місце вчителів та учнів у процесі педагогічної взаємодії у школі на прикладі педагогічного досвіду Конфуція. З’ясовано, що метою побудови гармонійних стосунків між учителем та учнями за часів життя Конфуція була не зовнішня демонстрація їх єдності, а духовна гармонія, в основі якої лежали моральні та ціннісні ідеали. Конфуцій завжди відчував, коли між ним та учнем не було цієї гармонії, й ніколи не приховував цього від інших. Зроблено висновок, що гармонія у відносинах між учителем та учнями- це важлива складова гармонії у шкільній культурі, запорука якості навчально-виховного процесу, однак у наш час спостерігається тенденція до віддалення учнів від учителів, що призводить до того, що ця проблема стає однією з ключових в освіті.Проанализированы высказывания Конфуция относительно качеств и умений, которыми должен владеть учитель при общении с учениками в рамках учебно-воспитательного процесса. В ходе анализа были выделены особенности педагогических взаимоотношений, определены роль и место учителей и учеников в процессе педагогического взаимодействия в школе на примере педагогического опыта Конфуция.The article is devoted to the analysis of Confucian’s expressions about teacher’s qualities and skills in communicating with students in the educational process. It is selected peculiarities of pedagogical relationships and highlighted the role and place of teachers and students in the pedagogical interaction in school on the example of Confucius teaching experience.
  Повний текст PDF - 109.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бабаян С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бабаян С. Б. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження" / С. Б. Бабаян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 22-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського