Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Сосницька Н. Л. 
Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти / Н. Л. Сосницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_16
Розроблено методологічні засади - принципи розвитку змісту шкільної фізичної освіти в контексті створеної автором стратегії системного багаторівневого прогнозування розвитку змісту методом математичного опису й часових рядів. Визначено тенденції розвитку змісту шкільної фізичної освіти. Запропоновано стандартизацію фізичної освіти, тобто розробку й упровадження системи фізичних стандартів як структурованої системи основних змістовних параметрів, що визначають норми освіченості випускника загальноосвітньої школи. Рекомендовано подальше підвищення науково-теоретичного рівня курсу фізики в системі вимог сучасної загальноосвітньої школи; осучаснення змісту курсу фізики й модернізацію його структури на основі розвитку нанонауки - нанофізики. Зроблено висновок, що посилення ролі функціональності змісту навчання основам фізики сприятиме реалізації прикладного аспекту фізичних знань у контексті розвитку наукоємних технологій (наноінженерних, молекулярно-біологічних, наногеномних, інформаційно-медійних, технологій нейрочипів, штучного інтелекту тощо). Акцентовано увагу на гуманітаризації курсу фізики, посилення в ньому світоглядного й філософського, культорологічного аспектів навчання та виділення інтегративно-гуманітарної складової змісту фізичної освіти. Разработаны методологические основы - принципы развития содержания школьного физического образования в контексте разработанной автором стратегии системного многоуровневого прогнозирования развития содержания методом математического описания и временных рядов. Выявлены тенденции развития содержания школьного физического образования.The article provides the methodological basis — principles of school physical education development in the context of the author’s strategy of multi-level forecasting of content development by the mathematical description of the content and the method of time series. It is found out tendencies of development of the content of school physical education.
  Повний текст PDF - 94.308 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сосницька Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сосницька Н. Л. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти / Н. Л. Сосницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сосницька Наталя Леонідівна (педагогічні науки)
  • Сосницька Наталія Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського