Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Чала О. 
Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку / О. Чала // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_21
Розглянуто юнацький вік, який займає особливе місце в загальному процесі формування особистості. Зауважено, що за умов неадекватного напрямку розвитку особистості юнака та відсутності своєчасної психологічної корекції, конфліктність з ситуативного поведінкового прояву може перерости в характерологічну рису та набути деструктивного змісту. Відзначено, що деструктивна конфліктність особистості є психологічним феноменом, що має прояв у деструктивній поведінці в конфліктних ситуаціях, продукуванні конфліктів і конфліктогенів, наявності деструктуруючих внутрішніх конфліктів. Виявлено основні копінг-стратегії, які використовують юнаки під час конфліктних ситуацій, визначаючи їх характер за ознакою продуктивності: конфронтація чи протистояння, дистанціювання від конфлікту або ж відкладання його розв'язання, стратегія самоконтролю, пошук соціальної підтримки, стратегія прийняття відповідальності, уникнення або перенесення відповідальності.Осуществлен анализ проблемы преодоления деструктивной конфликтности юношей, сосредоточенно внимание на вопросе влияния копинг-стратегий на деструктивную конфликтность, раскрыты механизмы ее преодоления средствами совладающего поведения как базовой психологической технологии.The analysis of problem overcoming of destructive youth conflict is concentrated on the influence of coping on a destructive conflict. It shows the mechanisms of its overcoming. Cоping conduct facilities are exposed as to base psychological technology.
  Повний текст PDF - 155.844 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чала О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чала О. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку / О. Чала // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чала Олена Андріївна (психологічні науки)
  • Чала Ольга Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського