Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Шевчук С. 
Кейс-метод як засіб зростання майстерності педагога професійної школи / С. Шевчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_9
Обгрунтовано ситуаційний метод як одну з технологій проблемно-розвиваючого навчання, розроблено дидактичні засади його застосування у процесі підвищення кваліфікації освітян на основі диференційованого підходу, визначено місце та види кейсів у реалізації курсової підготовки педагогічних працівників професійної школи, умов їх застосування і ефективності. Наведено функціонально-діяльнісну модель кейс-методу, охарактеризовано кейси вибору, кейси-тренінги, конфліктні кейси, інноваційні кейси. Перераховано зміст оптимального комплекту матеріалів кейса і вимоги, яким має відповідати «продуктивний» кейс, відображено структуру типового сценарію організації заняття з курсової підготовки за кейс-методом.Обоснованно ситуационный метод как одну из технологий проблемно-развивающего обучения, разработаны дидактические основы его применения в процессе повышения квалификации педагогов на основе дифференцированного подхода, определены место и виды кейсов в реализации курсовой подготовки педагогов профессиональной школы, условий их применения и эффективности. Обсуждено функционально-деятельностную модель кейс-метода, охарактеризованы кейсы выбора, кейсы-тренинги, конфликтные кейсы, инновационные кейсы. Перечислено содержание оптимального комплекта материалов кейса и требования, которым должен отвечать «продуктивный» кейс, отображена структура типичного сценария организации занятия по курсовой подготовки по кейс-методу.Grounded situational method as one of the technology problem-developmental education, developed didactic principles for its use in the training of teachers based on a differentiated approach, defined the place and the types of cases in the implementation of training courses vocational school teaching staff, their conditions of use and efficiency. Showed functionally-activity model of case method described cases of choice, training cases, conflict cases, innovative cases. Enumerated content of optimal set of materials case and the requirements that "productive" case must to have, reflected the structure of typical scenarios of organization course training classes.
  Повний текст PDF - 270.073 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевчук С. Кейс-метод як засіб зростання майстерності педагога професійної школи / С. Шевчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевчук Світлана Федорівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського