Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Рукавішнікова О. 
Переорієнтація професій як новітня управлінська стратегія в багатопрофільному професійно-технічному навчальному закладі / О. Рукавішнікова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_26
Проаналізовано можливості впровадження новітніх управлінських стратегій у багатопрофільному професійно-технічному навчальному закладі, зокрема пере профорієнтації професій як однієї з найефективніших серед цих стратегій. Наведені першочергові завдання модернізації профтехосвіти, ключові чинники на розробку новітніх управлінських стратегій МЦППВ як закладу ступеневої професійної освіти, умови, яким сприятиме упровадження новітніх управлінських стратегій, структурні компоненти управління закладом ступеневої професійної освіти як складним системним утворенням, пріоритетні напрями роботи Міжрегіонального центру професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого рогу Дніпропетровської області (МЦППВ). Зазначено, що за рахунок впровадження новітніх управлінських стратегій щодо переорієнтації робітничих професій навчальний заклад своєчасно реагує на запити роботодавців з отримання якісних освітніх послуг. Зроблено висновок, що зусилля багатопрофільного навчального закладу ступеневої професійної освіти щодо упровадження новітніх управлінських стратегій – це поступальні дії щодо формування нового іміджу навчального закладу, його конкурентного статусу.Проанализированы возможности внедрения новейших управленческих стратегий в многопрофильном профессионально-техническом учебном заведении, в частности пере профориентации профессий как одной из наиболее эффективных среди этих стратегий. Приведенные первоочередные задачи модернизации профтехобразования, ключевые факторы на разработку новейших управленческих стратегий МЦППВ как учреждения ступенчатого профессионального образования, условия, которым будет способствовать внедрение новейших управленческих стратегий, структурные компоненты управления заведением ступенчатого профессионального образования как сложным системным образованием, приоритетные направления работы Межрегионального центра профессиональной переподготовки уволенных в запас военнослужащих м. Кривого Рога Днепропетровской области (МЦППВ). Отмечено, что за счет внедрения новейших управленческих стратегий по переориентации рабочих профессий учебное заведение своевременно реагирует на запросы работодателей по получению качественных образовательных услуг. Сделан вывод, что усилия многопрофильного учебного заведения ступенчатого профессионального образования по внедрению новейших управленческих стратегий - это поступательные действия по формированию нового имиджа учебного заведения, его конкурентного статуса.Analyzed possibilities introduction of new management strategies in multidisciplinary vocational school. Showed priorities for modernizing vocational education and key factors for the development of new management strategies of ICPRRMP as stepped vocational educational institution, conditions to facilitate the introduction of new management strategies, structural components control step of vocational education institution as complex educational system, priority directions of the Interregional Center of Professional Retraining of Retired Military Personnel m. Kryvyy Rig in Dnepropetrovsk region (ICPRRMP). Noted that institution promptly respond to requests from employers receive quality education due to the introduction of new management strategies for reorienting working professionals. Concluded that the efforts of a multi-step educational institution of vocational education for the introduction of new management strategies is a progressive action to form a new image of the institution, its competitive status.
  Повний текст PDF - 249.563 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рукавішнікова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рукавішнікова О. Переорієнтація професій як новітня управлінська стратегія в багатопрофільному професійно-технічному навчальному закладі / О. Рукавішнікова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського