Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Ординович Т. 
Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми в умовах навчально-виховного закладу / Т. Ординович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_17
Відзначено, що недостатній рівень професійної підготовки педагогів до роботи з нестандартними дітьми призводить до неадекватної оцінки поведінки та мислення дітей, часто негативної. Визначено категорії обдарованих дітей, які найчастіше зустрічаються в молодшому, середньому та старшому шкільному віці, принципи, за якими повинна будуватися робота з ними, та основні етапи і форми такої роботи. Встановлено, що у навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми повинна грунтуватися на диференційованому підході та ставити за мету виявлення таких дітей і створення умов для їх оптимального розвитку. Перераховано риси, якими повинен бути наділений вчитель для досягнення поставленої мети у роботі з обдарованими дітьми. Як компоненти готовності вчителя до організації такої роботи названо сформовану позитивну мотивацію, рівень професійної компетентності, рефлексію та корекцію.Отмечено, что недостаточный уровень профессиональной подготовки педагогов к работе с нестандартными детьми приводит к неадекватной оценке поведения и мышления детей, часто негативной. Определены категории одаренных детей, которые наиболее часто встречаются в младшем, среднем и старшем школьном возрасте, принципы, по которым должна строиться работа с ними, и основные этапы и формы такой работы. Установлено, что в учебной деятельности работа с одаренными детьми должна основываться на дифференцированном подходе и ставить целью выявление таких детей и создание условий для их оптимального развития. Перечислены черты, которыми должен быть наделен учитель для достижения поставленной цели в работе с одаренными детьми. В качестве компонентов готовности учителя к организации такой работы названы сформированная положительная мотивация, уровень профессиональной компетентности, рефлексия и коррекция.It is noted that the insufficient training of teachers for working with non-standard children leads to inadequate assessment of the behavior and thinking of children, often negative. The categories of gifted children who are most common in the junior, secondary and senior school age are defined, as well as the principles on which the work with them is to be built, and the main stages and forms of such work. It is established that in the learning activities work with gifted children should be based on a differentiated approach and aimed to identify these children and to create conditions for their optimal development. Features are listed which the teacher should be endowed with to achieve the goal in working with gifted children. The formed positive motivation, the level of professional competence, reflection and correction are called as components of the teacher's readiness for the organization of such work.
  Повний текст PDF - 288.881 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ординович Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ординович Т. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми в умовах навчально-виховного закладу / Т. Ординович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського