Наукова періодика України | Педагогіка і психологія професійної освіти | ||
Будник О. Економічні якості у структурі особистісно-професійних характеристик майбутнього фахівця / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_8 Проаналізовано особливості професійного мислення в психологічному сенсі, серед яких названо володіння економічними знаннями, націленість на раціональне предметне перетворення об’єктів, процесів, органічний взаємозв’язок внутрішніх дій із зовнішніми, раціоналізм. Звернено увагу на розвиток рефлексивного мислення учнів ПТНЗ. Виокремлено професійно важливі якості людини, які мають універсальний характер: відповідальність, самоконтроль, стривоженість, емоційна стійкість, схильність до ризику, господарність, підприємливість, діловитість, працьовитість, відповідальність. Викладено специфічні особливості економічного мислення учнів ПТНЗ, розвиток яких є необхідною умовою формування їх професійної компетентності: спрямованість на раціональне предметне перетворення об’єктів, раціональне використання часу на виконання навчальних завдань, варіативність, проблемний характер мислення. Проанализированы особенности профессионального мышления в психологическом контексте, среди которых выделены владение экономическими знаниями, нацеленность на рациональное предметное преобразование объектов, процессов, органическая взаимосвязь внутренних действий с внешними, рационализм. Обращено внимание на развитие рефлексивного мышления учащихся ПТУ. Выделены профессионально важные качества человека, которые имеют универсальный характер: ответственность, самоконтроль, тревожность, эмоциональная устойчивость, склонность к риску, хозяйственность, предприимчивость, деловитость, трудолюбие, ответственность. Изложены специфические особенности экономического мышления учащихся ПТУЗ, развитие которых является необходимым условием формирования их профессиональной компетентности: направленность на рациональное предметное преобразование объектов, рациональное использование времени на выполнение учебных заданий, вариативность, проблемный характер мышления. Analyzed of peculiarities professional thinking in the psychological sense of ownership among them named economic knowledge, focus on substantive rational transformation of objects, processes, organic relationship of internal to external actions, rationalism. Attention is paid to the development of reflective thinking students of vocational schools. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Будник О. Економічні якості у структурі особистісно-професійних характеристик майбутнього фахівця / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |