Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Сікорський П. 
Проблема диференційованого навчання математики у ПТНЗ / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_4
Зроблено порівняльний аналіз визначень "диференційоване навчання" та "диференціація навчання" у вітчизняному педагогічному дискурсі, зокрема застосування принципу концентрів у навчанні, особистісно-орієнтований підхід, принцип типологічного групування класів. Обгрунтовано можливості диференційованого навчання математики в професійно-технічній школі. Запропоновано три моделі диференціації навчання для оптимізації математичної підготовки учнів ПТНЗ: особливістю першої є виділення більше часу для консультування учнів; другої – комплектація групи за профілем навчання; для третьої моделі характерною ознакою є підготовка модульних підручників із профільних предметів за поурочною структурою та матеріалами для модульного контролю й оцінювання.Сделан сравнительный анализ определений "дифференцированное обучение" и "дифференциация обучения" в отечественном педагогическом дискурсе, в частности принцип концентров в обучении, личностно ориентированный подход, принцип типологического группирования классов. Обоснованы возможности дифференцированного обучения математике в профессионально-технической школе. Предложены три модели дифференциации обучения для оптимизации математической подготовки учащихся ПТУ: особенностью первой является выделение значительного объема времени для консультирования учащихся; второй модели – комплектация группы по профилю обучения; для третьей модели характерным признаком является подготовка модульных учебников по профильным предметам и обеспечение материалами для модульного контроля и оценивания.The comparative analysis of definitions of "differentiated instruction" and "differentiation of instruction" in national educational discourse, in particular the principle of concentrated learning, student-centered approach, and the principle of typological grouping classes. Substantiates the possibility of differentiated teaching mathematics in vocational schools.
  Повний текст PDF - 290.527 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сікорський П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сікорський П. Проблема диференційованого навчання математики у ПТНЗ / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сікорський Петро Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського