Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Пасічник М. В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Пасічник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_38 Наголошено на доцільності навчання професійно-орієнтованого читання студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано потенціал вправ для навчання різних видів читання для розробки тестових завдань із метою контролю навичок і вмінь читання.Подчеркнута целесообразность обучения профессионально-ориентированному чтению студентов неязыковых ВУЗ. Проанализирован потенциал упражнений для обучения разным видам чтения для разработки тестовых заданий с целью контроля умений и навыков чтения.The practicability of teaching professional-oriented reading to students of non-language higher educational establishments. The paper considers the potential of exercises for teaching different types of reading for the development of reading skills assessment test tasks. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасічник М. В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Пасічник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |