Наукова періодика України | Educational dimension | ||
Єфіменко С. М. Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій / С. М. Єфіменко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_44 Виявлено суперечність між існуючим недостатньо високим рівнем інтелектуально-творчого потенціалу молоді та замовленням на його високий рівень. З’ясовано, що немає єдиного підходу до чіткого розуміння змісту поняття "інтелектуально-творчий потенціал учителя". Встановлено, що питання розвитку інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій залишаються недостатньо розробленими в педагогічних дослідженнях. Розкрито структурні складники інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій і проаналізовано їх зміст. Обґрунтовано, що головним компонентом інтелектуально-творчого потенціалу є пізнавальна мотивація. Вона стимулює протікання розумових процесів, мобілізує творчі сили на пошук і розв’язання пізнавальних задач, здобуття знань і умінь, є джерелом інтелектуальної, творчої активності, сприяє здійсненню самоосвіти.Выявлено противоречие между существующим недостаточно высоким уровнем интеллектуально-творческого потенциала молодежи и заказом на его высокий уровень. Выяснено, что нет единого подхода к четкому пониманию содержания понятия "интеллектуально-творческий потенциал учителя". Установлено, что вопросы развития интеллектуально-творческого потенциала будущего учителя технологии остаются недостаточно разработанными в педагогических исследованиях. Раскрыты структурные составляющие интеллектуально-творческого потенциала учителя технологии и проанализировано их содержание. Обосновано, что главным компонентом интеллектуально-творческого потенциала познавательная мотивация. Она стимулирует протекание мыслительных процессов, мобилизует творческие силы на поиск и решение познавательных задач, получение знаний и умений, является источником интеллектуальной, творческой активности, способствует осуществлению самообразования.A contradiction between existing insufficient level of youth’s intellectual-creative potential and request for its high level is revealed. It is revealed, that there exists no common approach to definite understanding the content of the notion of “teacher’s intellectual-creative potential”. It is determined, that the issues of development of future technologies teacher’s intellectual-creative potential remain insufficiently investigated in pedagogical research. Structural components of technologies teacher’s intellectual-creative potential are defined; their content is analyzed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єфіменко С. М. Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій / С. М. Єфіменко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |