Желан А. В. 
Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / А. В. Желан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_38
Системні дослідження університетської педагогічної освіти доводять, що головною перевагою багаторівневої системи є те, що вона не веде до одноманітного рівня теоретичного і практичного навчання, а спрямована на оперативне задоволення потреб системи освіти й особистісної спрямованості студентів. Наголошено, що важливою для сучасного етапу розвитку системи педагогічної освіти є тенденція відносного зменшення кількості годин педагогічної практики та зміщення акценту на оволодіння студентами методикою використання психолого-педагогічних і предметних знань. З’ясовано, що необхідне упровадження інноваційних форм і методів проведення педагогічної практики студентів, які сприяли б саморозвитку, самоосвіті і самовихованню майбутніх учителів. Доведено, що кейс-технології мають величезний освітній потенціал для нової ефективної підготовки педагогічних кадрів і можуть бути результативно використані в процесі педагогічної практики. Системные исследования университетского педагогического образования доказывают, что главным преимуществом многоуровневой системы является то, что она не ведет к монотонному уровню теоретического и практического обучения. Она направлена на оперативное удовлетворение потребностей системы образования и личностной направленности студентов. Отмечено, что важным для современного этапа развития системы педагогического образования является тенденция относительного уменьшения количества часов педагогической практики и смещение акцента на овладение студентами методикой использования психолого-педагогических и предметных знаний. Подчеркнуто, что необходимо внедрение инновационных форм и методов проведения педагогической практики студентов, которые способствовали бы саморазвитию, самообразованию и самовоспитанию будущих учителей. Доказано, что кейс-технологии имеют огромный образовательный потенциал для новой эффективной подготовки педагогических кадров и могут быть результативно использованы в процессе педагогической практики. It is argued, that systematic research of university pedagogical education prove, that the main advantage of multilevel system is not leading to monotonous level of theoretical and practical learning, but aiming at prompt satisfying the needs of education system and students’ personal inclinations. It is stressed, that an important trend of the current stage of pedagogical education system development is relative reduction of the number of hours of teaching practice and shifting the focus towards students’ mastering the methods of using psychological-pedagogical and subject knowledge.
  Повний текст PDF - 540.531 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Желан А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Желан А. В. Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / А. В. Желан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Желан Алла Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського