Наукова періодика України Educational dimension


Лоштун О. Б. 
Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Б. Лоштун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_23
Розглянуто проблеми навчального тренінгу як важливого складника професійної підготовки майбутнього вчителя. Виокремлено принципи реалізації тренінгових занять. Наголошено, що тренінгові заняття у вищій школі орієнтовані на проблемні запитання та пошук. Доведено, що на відміну від традиційних, тренінгові форми навчання ініціалізують весь потенціал студентів: рівень та обсяг їх компетентності, що мають місце в професійній діяльності (соціальна, соціально-психологічна, цілевизначальна, комунікативна, технологічна, продуктивно-результативна, прогностична, аналітико-синтетична, ситуативна, організаційна, емоційна, інтелектуальна), самостійність, здатність до прийняття рішень, до взаємодії, партнерського спілкування. Рассмотрены проблемы учебного тренинга как важной составляющей профессиональной подготовки будущего учителя. Выделены принципы реализации тренинговых занятий. Отмечено, что тренинговые занятия в высшей школе ориентированы на проблемные вопросы и поиск. Доказано, что в отличие от традиционных, тренинговые формы обучения инициализируют весь потенциал студентов. Это – уровень и объем их компетентности в профессиональной деятельности (социальная, социально-психологическая, целеопределяющая, коммуникативная, технологическая, продуктивно-результативная, прогностическая, аналитико-синтетическая, ситуативная, организационная, эмоциональная, интеллектуальная), самостоятельность, способность к принятию решений, к взаимодействию, партнерскому общению. Issues of educational training as important component of future teacher’s professional training are discussed. Principles of implementing training classes are specified. It is stressed, that the training classes in higher school are focused on the problem issues and research. It is proven, that, unlike the traditional, training-based forms of education initialize students’ whole potential: level and extent of their competence, which manifest in professional activity (social, social-psychological, goal-defining, communicative, technologic, productive-effective, prognostic, analytical-synthetic, situational, organizational, emotional, and intellectual), independence, decision-making skills, abilities to interact and to engage in peer communication.
  Повний текст PDF - 448.058 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лоштун О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лоштун О. Б. Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Б. Лоштун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського