Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Сардак Е. В. Маркетинговый подход к мотивации персонала предприятия / Е. В. Сардак // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4%283%29__30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сардак Е. В. Маркетинговый подход к мотивации персонала предприятия / Е. В. Сардак // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(3)__30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |