Наукова періодика України Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]


Зайченко О. Ю. 
Порівняння розрахунку вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) та множинної регресії (МР) / О. Ю. Зайченко, М. Ю. Мізерака // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_42%281%29__75
  Повний текст PDF - 1.273 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зайченко О.
  • Мізерака М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зайченко О. Ю. Порівняння розрахунку вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) та множинної регресії (МР) / О. Ю. Зайченко, М. Ю. Мізерака // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_42(1)__75.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зайченко Олена Юріївна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського