Наукова періодика України | Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій] | ||
Зайченко О. Ю. Порівняння розрахунку вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) та множинної регресії (МР) / О. Ю. Зайченко, М. Ю. Мізерака // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_42%281%29__75 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зайченко О. Ю. Порівняння розрахунку вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) та множинної регресії (МР) / О. Ю. Зайченко, М. Ю. Мізерака // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_42(1)__75.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |