Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Тригуб Т. Конструювання як метод розвитку практичного інтелекту в учнів молодшого віку / Т. Тригуб // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тригуб Т. Конструювання як метод розвитку практичного інтелекту в учнів молодшого віку / Т. Тригуб // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |