Наукова періодика України Наука і освіта


Гордієнко-Митрофанова І. В. 
Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_13
З опорою на авторську комплексну діагностичну методику репрезентативних систем досліджено розвиток у школярів чотирьох репрезентативних систем: візуальної, аудіальної, кінестетичної, дігітальної під час вивчення англійської мови. Розроблено і апробовано три типи дидактичних ігор, основу яких складають граматичні маніпулятиви: MASP – Tenses – для вивчення часових форм англійського речення та засвоєння структури англійського речення; MASP-Passive – для навчання пасивного стану; MАSP-Plural – утворення множин іменників. Виокремлено основні ознаки маніпулятивів як "інструмента для утримання й аналізу чуттєво-невловимої абстракції до її вербального опису": відображення та відтворення структури, властивостей, взаємозв’язків, забезпечення повної основи дій й активного орієнтування учня в умовах виконання дії, наявність системи контролю.С опорой на авторскую комплексную диагностическую методику репрезентативных систем исследовано развитие у школьников четырех репрезентативных систем при изучении английского языка, а именно: визуальной, аудиальной, кинестетической, дигитальной. Разработаны и апробированы три типа дидактических игр, основу которых составляют грамматические манипулятивы: MASP – Tenses – для обучения временных форм английского предложения и усвоения структуры английского предложения; MASP-Passive – для изучения глаголов пассивного состояния; MАSP-Plural – образование множественных существительных. Выделены основные признаки манипулятивов как «инструмента для содержания и анализа чувственно неуловимой абстракции к ее вербальному описанию»: отображение и воспроизведение структуры, свойств, взаимосвязей, обеспечение полной основы действий и активного ориентирования ученика в условиях выполнения действия, наличие системы контроля.The article analyzes didactic manipulative games and their influence on cognitive modalities of the personality of primary and secondary school pupils. In comparison to other games with objects, the basis of manipulative games is educational and game material – manipulatives – implying manual actions with it -manipulations, which involves pupils’ tactile memory typical of majority of primary and secondary school pupils, and which in most cases is ignored by teachers; activates kinesthetic cognitive modality which is priority but not activated in teaching for the most primary school pupils; makes learning of materialized form of action possible.
  Повний текст PDF - 546.95 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гордієнко-Митрофанова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гордієнко-Митрофанова І. В. Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського