Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Ткаченко Е. Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко Е. Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |