Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Ткаченко Е. 
Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_9
  Повний текст PDF - 325.768 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко Е. Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського