Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2014/1-2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Маркетинг в Україні : наук. журн..- Київ- Титул, зміст.
Маркетингові дослідження
- Лилик І. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні2013 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ. - C. 4-25.
- Заседание Клуба директоров исследовательских компаний, 4 апреля 2014. - C. 26 .
- Новини ESOMAR. - C. 27 .
- Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6. - C. 28-30.
- Шкуратов О. Современные технологии маркетинговой разведки. - C. 31.
Інтернет-маркетинг
- Гліненко Л., Дайновський Ю. Актуальні тренди ІТ-маркетингу. - C. 32-41.
- Язвінська Н., Єлісова І. Управління відносинами зі споживачами. - C. 42-47.
Маркетингові технології
- Ткаченко Е. Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы. - C. 48-53.
- Жегус О., Михайлова М. Аналіз та прогнозування розвитку рестораних послуг в Харкові та Харківській області. - C. 54-61.
- Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства. - C. 62-69.
Економіка знань
- ДіСтефано Д., Хосфорд К., Бедд Н. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального. - C. 70-78.
- Всеукраїнське студенське кейс-змагання з маркетингу. - C. 82-83.
- Зміст журналу за 2013 рік. - C. 84-86.
Діяльність УАМ
- Форумы, конференции и профессиональные тренинги. - C. 87.
| 2014 | | № 1-2
|
|
|
|