Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Гребньов Г. 
Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Г. Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_11
  Повний текст PDF - 1.289 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гребньов Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Г. Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського