Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Лилик І. В. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лилик І. В. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |