Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2011/5-6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Гендерне інтегрування у соціо-економічній сфері. - C. 4.
  3. Новини українського маркетингу

  4. Магдюк Л. Б. Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань гендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічної сфері. - C. 5-6.
  5. Школа — студія

  6. Магдюк Л. Б. Гендерні стереотипи. Вплив гендерних стереотипів на представлення жінок і чоловіків на ринку праці. - C. 7-10.
  7. Колос Л. Є. Громадянський форум "За гендерну рівність". - C. 11-13.
  8. Куратченко І. Гендер у рекламі. - C. 14-15.
  9. Чудовська І. А. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням гендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв'ю). - C. 16-17.
  10. Давидов Ю. О. Прикладне соціологічне дослідження з питань гендерної рівності та соціальної справедливості у формі експрес - опитування. - C. 18-19.
  11. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  12. Бакалінcький О. В. Як пасажири оцінюють якість обслуговування. - C. 20-28.
  13. Стефанишин В. Я. Класифікація та аналіз динаміки розвитку сегментів ринку опалювального обладнання. - C. 29-33.
  14. Сокол М.П. Авторинок України: прогноз 2012 рік. - C. 34-38.
  15. Комунікації: реклама, PR

  16. Ковальчук С. В., Пугачова О. С. Ambient - media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу. - C. 39-45.
  17. Мацкевич П., Мацкевич К. Є лише дві альтернативи і один вихід. - C. 46-50.
  18. Пирогова Д. І. Чи є різниця між Інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується?. - C. 51-53.
  19. Викладання маркетингу

  20. Лилик С. В. Задоволеність споживача освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів. - C. 54-56.
  21. Внутрішній маркетинг

  22. Чімишенко С. М. Скільки коштує український військовослужбовець. - C. 57-62.
  23. Теорія маркетингу

  24. Лилик І. В. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність. - C. 63-66.
  25. Діяльність УАМ

  26. План роботи УАМ на 2010-2012 маркетинговий рік. - C. 70-72.
2011
№ 5-6 (69)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського