Наукова періодика України | Мова | ||
Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами / І. Б. Іванова // Мова. - 2014. - № 22. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2014_22_9 Ця стаття є коротким аналізом провідних напрямів лінгвостилістики, її наукових розвідок у царині досліджень мови реклами. Особливу увагу приділено проблемі статусу стилістики в рекламному дискурсі; семіотиці реклами та її репрезентації на мовно-культурному рівні. Визначено місце та роль рекламного тексту як результату реалізації дискурсивних практик на вербальному рівні. У центрі уваги функціональний, аксіологічний і нормативний аспекти стилю, що беруть участь у формуванні маніпулятивних впливів сучасної української реклами. Розглянуто також провідні та модні тенденції розвитку жанрово-стилістичної системи сучасної української реклами. Лінгвостилістичний аспект становлення і розвитку реклами представлений як перспективний та творчий напрям здійснення досліджень у галузі історії мови української реклами та національної культури. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами / І. Б. Іванова // Мова. - 2014. - № 22. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2014_22_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |