Наукова періодика України Мова


Іванова І. Б. 
Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами / І. Б. Іванова // Мова. - 2014. - № 22. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2014_22_9
Ця стаття є коротким аналізом провідних напрямів лінгвостилістики, її наукових розвідок у царині досліджень мови реклами. Особливу увагу приділено проблемі статусу стилістики в рекламному дискурсі; семіотиці реклами та її репрезентації на мовно-культурному рівні. Визначено місце та роль рекламного тексту як результату реалізації дискурсивних практик на вербальному рівні. У центрі уваги функціональний, аксіологічний і нормативний аспекти стилю, що беруть участь у формуванні маніпулятивних впливів сучасної української реклами. Розглянуто також провідні та модні тенденції розвитку жанрово-стилістичної системи сучасної української реклами. Лінгвостилістичний аспект становлення і розвитку реклами представлений як перспективний та творчий напрям здійснення досліджень у галузі історії мови української реклами та національної культури.
  Повний текст PDF - 97.792 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами / І. Б. Іванова // Мова. - 2014. - № 22. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2014_22_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванова Ірина Борисівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського