Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Alam M. I. 
Branding initiatives in Higher Educational Institutions: current issues and research agenda / M. I. Alam, M. O. Faruq, M. Z. Alam, M. O. Gani // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_5
  Повний текст PDF - 241.509 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Alam M.
  • Faruq M.
  • Alam M.
  • Gani M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Alam M. I. Branding initiatives in Higher Educational Institutions: current issues and research agenda / M. I. Alam, M. O. Faruq, M. Z. Alam, M. O. Gani // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського