Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Alam M. I. Branding initiatives in Higher Educational Institutions: current issues and research agenda / M. I. Alam, M. O. Faruq, M. Z. Alam, M. O. Gani // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Alam M. I. Branding initiatives in Higher Educational Institutions: current issues and research agenda / M. I. Alam, M. O. Faruq, M. Z. Alam, M. O. Gani // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |