Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ozsoy E. 
An empirical test of Herzberg's two-factor motivation theory / E. Ozsoy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_3
  Повний текст PDF - 293.673 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ozsoy E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ozsoy E. An empirical test of Herzberg's two-factor motivation theory / E. Ozsoy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського