Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Hrytsenko L. Assessment of the value loss risk in response to the enterprise’s innovative transformations / L. Hrytsenko, I. Boiarko, O. Ryabenkov, O. Didenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hrytsenko L. Assessment of the value loss risk in response to the enterprise’s innovative transformations / L. Hrytsenko, I. Boiarko, O. Ryabenkov, O. Didenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |