Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Овєчкіна О. А. Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект / О. А. Овєчкіна, К. В. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овєчкіна О. А. Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект / О. А. Овєчкіна, К. В. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |