Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Біловодська О. А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О. А. Біловодська, М. В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Біловодська О. А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О. А. Біловодська, М. В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |