Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Юр`єва О. В. Прагматика слогану соціальної реклами в аспекті реалізації кооперативних максим Г. П. Ґрайса / О. В. Юр`єва // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 1. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_1_59 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юр`єва О. В. Прагматика слогану соціальної реклами в аспекті реалізації кооперативних максим Г. П. Ґрайса / О. В. Юр`єва // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 1. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_1_59. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |