Наукова періодика України Мова і культура


Юр`єва О. В. 
Прагматика слогану соціальної реклами в аспекті реалізації кооперативних максим Г. П. Ґрайса / О. В. Юр`єва // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 1. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_1_59
  Повний текст PDF - 291.394 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юр`єва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юр`єва О. В. Прагматика слогану соціальної реклами в аспекті реалізації кооперативних максим Г. П. Ґрайса / О. В. Юр`єва // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 1. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_1_59.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського