Наукова періодика України | Людинознавчі студії | ||
Кобрій О. Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29%281%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кобрій О. Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |