Наукова періодика України Людинознавчі студії


Кобрій О. 
Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29%281%29__11
  Повний текст PDF - 228.078 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобрій О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобрій О. Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кобрій Ольга Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського