Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Столбов Д. В. 
Вимоги до програмних засобів навчання підлітків інтернет-безпеки / Д. В. Столбов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_10
Розглянуто вимоги, що висуваються до програмних засобів, зорієнтованих на навчання підлітків інтернет-безпеки. Вимоги систематизовано і представлено у вигляді трьох груп. До першої групи визначено вимоги, що висуваються до змісту програмних засобів і відповідають основним принципам і закономірностям навчання: доступності, коректності, наочності, проблемності, логічності викладу навчального матеріалу. До другої групи віднесено вимоги, які враховують функціональне призначення й умови застосування програмних засобів: достовірності, точності, реалістичності, динамічності, спрощеності та деталізованості. Проаналізовано особливості реалізації вимоги інтерактивності та системи допомоги в програмних засобах. Виділено групу вимог, що висуваються до функціонального призначення й умов застосування програмного засобу.Рассмотрены требования, которые предьявляются к программным средствам, ориентированным на обучения подростков интернет-безопасности. Требования систематизировано и представлено в виде трех групп. В первой группе определены требования к содержанию программных средств обучения и отвечающие основным принципам и закономерностям обучения: доступности, корректности, наочности, проблемности, логичной последовательности изложения ученого материала. Ко второй группе отнесены требования, учитывающие функциональное предназначение и условия использования программных средств: достоверности, точности, реалистичности, динамичности, упрощенности и детализованности. Проанализировано особенности реализации требования интерактивности и системы помощи в программных средствах. Выделена группа требований к функциональному назначению и условиям использования программных средств.The article presents requierents to software for teaching adolescents the Internet security. The requierements were systematized and described in three groups. The first group includes requierements to content of the software, which were made according to fundamental didactic principlles: accessibility, correctness, visualization, problem, logicality description of learning materials. The second group consists of requierements to interface of the software: authenticity, accuracy, dynamism, simplicityand detailing. An interactive requierement and an assistance system in the software were analyzed. A group of requirements to functionality and use conditions of the software was defined.
  Повний текст PDF - 174.536 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Столбов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Столбов Д. В. Вимоги до програмних засобів навчання підлітків інтернет-безпеки / Д. В. Столбов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Столбов Денис Володимирович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського