Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Малицька І. Д. 
Віртуальні освітні спільноти – ефективний засіб формування ІКТ-компетентностей: досвід зарубіжних країн / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_5
Зауважено, що віртуальні освітні (навчальні) спільноти набувають все більшого поширення у практиці вчителів зарубіжних країн. Їх інтегрування у навчальний процес загальноосвітньої школи не тільки надає можливість створити сучасне інноваційне навчальне середовище, але й є ефективним засобом формування ІКТ-компетентності як учнів, так і вчителів. Наведено найуспішніші приклади віртуальних навчальних спільнот, створених у школах Європи і в Україні, а також платформи, які найчастіше використовують зарубіжні вчителі у своїй практиці (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) для формування таких спільнот; розглянуто їхні можливості для навчання і викладання у загальноосвітніх навчальних закладах.Отмечено, что виртуальные образовательные (учебные) сообщества получают все большее распространение в практике учителей зарубежных стран. Их интеграция в учебный процесс общеобразовательной школы не только предоставляет возможность создать современную инновационную учебную среду, но и является эффективным средством формирования ИКТ-компетентностей как учащихся, так и учителей. Представлены наиболее успешные примеры виртуальных учебных сообществ, созданных в школах Европы и в Украине; приведены платформы, которые чаще всего используют зарубежные учителя в своей практике (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) для формирования таких сообществ, а также их возможности для обучения и преподавания в общеобразовательных учебных заведениях.Virtual educational (learning) communities are becoming more common in the practice of foreign countries teachers. Their integration into the learning process of a comprehensive school not only provides an opportunity to create a modern innovative learning environment, but also is an effective means of ICT competencies formation for both students and teachers. The article presents the most successful examples of virtual learning communities have been created in europenian and ukrainian schools; givenplatforms, which are often used by foreign teachers in their practice (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) for the formation of such communities, as well as their opportunities for training and teaching in secondary schools.
  Повний текст PDF - 215.903 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малицька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малицька І. Д. Віртуальні освітні спільноти – ефективний засіб формування ІКТ-компетентностей: досвід зарубіжних країн / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малицька Ірина Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського