Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Коневщинська О. Е. 
Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 196-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_19
Проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що одним з основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів, необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережевих викладачів відповідно до структури діяльності.Проанализированы основные категории специалистов, которые осуществляют организационную, административную, учебно-методическую, техническую, технологическую поддержку процесса дистанционного обучения. Отмечено, что одним из основных заданий деятельности ресурсных центров дистанционного образования является обеспечение дополнительных образовательных программ в области ИКТ и дистанционного обучения для работников образования, а также организационное, методическое и техническое обеспечение внедрения и развития ИКТ и дистанционного обучения по образовательным программам. Определены основные требования к квалификационному уровню кадрового обеспечения. Охарактеризован комплекс профессионально значимых качеств преподавателей-тьюторов необходимых для успешной профессиональной деятельности. Выделены составляющие профессиональной компетентности сетевых преподавателей в соответствии со структурой деятельности.The article analyzes the main categories of professionals who carry out the organizational, administrative, teaching, technical, technological support of distance learning. It is indicated that the main purpose of distance education resource centers is to provide additional educational programs in the field of ICT and distance education for workers of education industry as well as organizational, methodological and technical support for the implementation and development of ICT and distance learning for educational programs. The basic requirements for qualification of personnel support; the characteristic set of professionally significant qualities of teachers, tutors needed for a successful profession, as well as determined components of professional competence network of teachers according to the structure of activity are presented.
  Повний текст PDF - 236.294 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коневщинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коневщинська О. Е. Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 196-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коневщинська Ольга Еммануїлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського