Пошуковий запит: (<.>A=Черепанова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Черепанова С. О. Філософія освіти: духовність родового самопізнання [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2013. - Вип. 41(1). - С. 300-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2013_41(1)__29
|
2. |
Черепанова С. О. Світоглядно-ціннісний потенціал філософії освіти [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.18. - С. 401-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23
|
3. |
Черепанова С. О. Гуманітарно-педагогічний потенціал родознавства [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Вісник СевНТУ. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntup_2013_144_26
|
4. |
Черепанова С. Людина у діалозі з вічністю: феномен професора Валерія Скотного [Електронний ресурс] / С. Черепанова // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2012_28_15
|
5. |
Черепанова С. Феномен влади як проблема мистецтвознавчого аналізу [Електронний ресурс] / С. Черепанова // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 419-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2008_1_78
|
6. |
Черепанова С. Художній потенціал філософії освіти: знаково-символічна специфіка мистецтва [Електронний ресурс] / С. Черепанова // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 238-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_17
|
7. |
Черепанова С. О. Філософія освіти: форми культуротворчості в історичному та індивідуальному бутті людини [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2015. - Вип. 45(1). - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2015_45(1)__15
|
8. |
Черепанова С. Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників [Електронний ресурс] / С. Б. Черепанова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_28 Розкрито актуальність упровадження такого методичного інструменту, як використання образотворчої, музичної, танцювальної діяльності для підвищення рівня мотивації до вивчення іноземної мови. Розглянуто особливості процесу навчання іншомовного спілкування дошкільників, серед яких використання колективних форм роботи, можливостей інтегративного навчання та комунікативного підходу у процесі навчання. Акцентовано увагу на використанні пісень і музики в контексті тренування всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма, а також можливісті оволодіння соціальними функціями спілкування: пізнавальною, ціннісно-орієнтаційною та естетичною.Раскрыта актуальность внедрения такого методического инструмента, как использование изобразительной, музыкальной, танцевальной деятельности для повышения уровня мотивации к изучению иностранного языка. Рассмотрены особенности процесса обучения иноязычному общению дошкольников, среди которых использование коллективных форм работы, возможностей интегративного обучения и коммуникативного подхода в процессе обучения. Акцентировано внимание на использовании песен и музыки в контексте тренировки всех видов речевой деятельности: аудирования, говорения, чтения и письма, а также возможности овладения социальными функциями общения: познавательной, ценностно-ориентационной и эстетической.The article shows the importance of introducing such methodical instrument as usage of music, painting and dancing potential for increasing motivation level in studying a foreign language.Висвітлено питання вивчення сучасних тенденцій навчання іноземних мов дітей дошкільного віку. Обгрунтовано доцільність використання TPR (Total Physical Response), що у поєднанні з іншими методами ефективно діє на результат підготовки дітей дошкільного віку до іншомовного спілкування.Представлены вопросы изучения современных тенденций обучения иностранным языкам детей дошкольного возраста. Обоснована целесообразность использования TPR (Total Physical Response), который в совокупности с другими методами эффективно влияет на результат подготовки детей дошкольного возраста к иноязычному общению.The questions of studying modern tendencies in teaching preschool children foreign languagesis devoted.Expediency of the use of TPR (Total Physical Response) is grounded, that with other methods effectively influences the result of the preparation of preschool children to methods teaching foreign language communication locates.
|
9. |
Черепанова С. Б. Полікультурне виховання як процес формування толерантності засобами світового фольклору у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Б. Черепанова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_41 На основі наявних досліджень висвітлено та проаналізовано процес полікультурного виховання засобами світового фольклору, яке спрямовується на формування толерантності дітей дошкільного віку. Зроблено обгрунтування доцільності та необхідності формування полікультурної свідомості та толерантності з самого раннього віку.На основе cуществующих исследований рассмотрен и проанализирован процесс поликультурного воспитания средствами мирового фольклора, направленный на формирование толерантности детей дошкольного возраста. Сделано обоснование целесообразности и необходимости формирования поликультурного сознания и толерантности с самого раннего возраста.On the basis of the existing research the process of forming polycultural educationmeans the world folklore, whichaimed at the formation of the pre-school children tolerancereviewed and analyzed.Theexpedience and necessity of forming polycultural consciousness and tolerancesince early ageisgrounded.
|
10. |
Черепанова С. Мистецтво в системі філософії освіти. Ч.1. [Електронний ресурс] / С. Черепанова // Філософія освіти. - 2017. - № 1. - С. 280-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2017_1_17
|
11. |
Черепанова С. Суб’єкт культури у предметному просторі філософії освіти [Електронний ресурс] / С. Черепанова // Future human image. - 2017. - Vol. 8. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fuhuim_2017_8_5
|
12. |
Черепанова С. О. Мистецтво в системі філософії освіти. Ч. 2 [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Філософія освіти. - 2020. - № 26(2). - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2020_26(2)__8
|
13. |
Черепанова С. М. Філософія освіти: до питання концептуалізації [Електронний ресурс] / С. М. Черепанова // Філософія освіти. - 2021. - № 27(2). - С. 116-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2021_27(2)__10
|
14. |
Черепанова С. О. Суперечності філософії освіти як об’єкт наукового аналізу [Електронний ресурс] / С. О. Черепанова // Філософія освіти. - 2022. - № 28(2). - С. 148-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2022_28(2)__10
|