Пошуковий запит: (<.>A=Свириденко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Свириденко Д. Б. Академічна мобільність в дискурсі глобалізації вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Філософські обрії. - 2013. - Вип. 29. - С. 183-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filo_2013_29_22
|
2. |
Свириденко Д. Б. Мультикультуралізм як основа міжособистісної комунікації у процесах академічної мобільності [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_3_5
|
3. |
Свириденко Д. Б. Метаантропологія як методологія дослідження феномена академічної мобільності [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Культура і сучасність. - 2014. - № 1. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_1_4
|
4. |
Свириденко Д. Б. Потенціал педагогіки трансгресії в епоху глобалізації [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 88. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_88_32
|
5. |
Свириденко Д. Б. Ідея університету в ХХІ столітті: контекст академічної мобільності [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2014. - Вип. 32. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2014_32_7
|
6. |
Свириденко Д. Б. Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 84. - С. 285-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_84_73
|
7. |
Свириденко Д. Б. Соціокультурні передумови зародження та ґенези європейських університетів: контекст академічної мобільності [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_2_4
|
8. |
Свириденко Д. Аналіз ролі віртуальної академічної мобільності в обґрунтуванні засад розвитку сучасної вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. Свириденко // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 17. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_17_48
|
9. |
Олешко Т. Б. Аналіз зв’язку Lys198Asn поліморфних варіантів гена ендотеліну-1 (EDN−1) з ішемічним атеротромботичним інсультом в осіб різної статі [Електронний ресурс] / Т. Б. Олешко, Д. Ю. Свириденко, В. Ю. Гарбузова // Клінічна та експериментальна патологія. - 2016. - Т. 15, № 1. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2016_15_1_26
|
10. |
Олешко Т. Б. Особливості асоціації lys198asn поліморфізму гена edn−1 з розвитком ішемічного атеротромботичного інсульту залежно від індексу маси тіла [Електронний ресурс] / Т. Б. Олешко, Д. Ю. Свириденко, В. Ю. Гарбузова // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2016. - Т. 16, Вип. 2. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2016_16_2_37
|
11. |
Андрущенко В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / В. Андрущенко, Д. Свириденко // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_3 Викладено наявні та перспективні суперечності реалізації Болонських домовленостей в освітньому просторі України. Підкреслено необхідність диверсифікації фахової підготовки майбутнього фахівця на багатовекторну та мультикультурну платформу, що надасть можливість ефективно діяти за умов складної нелінійної соціальної динаміки. Стверджено, що характерною особливістю становлення та функціонування нового вчителя є його високий рівень академічної мобільності, що постійно проектує патерни майбутніх поведінкових проявів, зміни адаптаційних можливостей. Виокремлено стримуючі фактори імплементації ідей академічної мобільності в українських університетах: закритість та обмеженість освітнього простору, що обумовлено соціальними, етнічними, клановими чинниками; наявність консерватизму, традиціоналізму у вітчизняних наукових школах. На думку автора, слід акцентувати увагу на етичному аспекті проблеми відкритості університетів до інновацій. Запропоновано підходи, які імплементували б в українських університетах упровадження в практику ідей учасників академічних обмінів. Пріоритетними напрямами вищої освіти в досліджуваному контексті визнано соціальний вимір вищої освіти, гендерний баланс та оптимізацію доступу до неї. Обгрунтовано тезу про вплив просторового структурування соціальних відносин. Підтверджено актуальність подальших досліджень у межах мультидсицплінарних досліджень.Изложены существующие противоречия реализации Болонских договоренностей в образовательном пространстве Украины. Подчеркнута необходимость диверсификации профессиональной подготовки будущего специалиста на многовекторную и мультикультурную платформы, что позволит эффективно влиять на образовательное пространство в условиях сложной нелинейной социальной динамики. Подтверждено, что характерной особенностью становления и функционирования нового учителя является высокий уровень академической мобильности, паттерны будущих поведенческих проявлений, изменение адаптационных возможностей. Выделены сдерживающие факторы имплементации идей академической мобильности в украинских университетах: закрытость и ограниченность образовательного пространства, обусловленные социальными, этническими, клановыми факторами; наличием консерватизма, традиционализма в отечественных научных школах. По мнению автора, следует акцентировать внимание на этической стороне проблемы открытости университетов к инновациям. Предложены подходы, которые имплементировали бы в украинских университетах идеи участников академических обменов. Приоритетными направлениями высшего образования в исследуемом контексте признано социальное измерение высшего образования, гендерный баланс и оптимизацию доступа к ней. Обоснован тезис о влиянии пространственного структурирования социальных отношений. Подтверждена актуальность дальнейших исследований в рамках мультидсицплинарних исследований.The article analyzes the problems of academic mobility implementation at the Ukrainian higher education area. using the methodological approaches of philosophy of education authors diagnose the factors hat reduce the quatity and quality of academic excange programs.
|
12. |
Олешко Т. Б. Асоціація c+70g алельних варіантів гена ednra з ішемічним атеротромботичним інсультом у осіб з артеріальною гіпертензією та нормальним артеріальним тиском [Електронний ресурс] / Т. Б. Олешко, Д. Ю. Свириденко, В. Ю. Гарбузова // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2017. - Т. 17, Вип. 3. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2017_17_3_34
|
13. |
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві (Всеукраїнська наукова конференція у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова 1–2 березня 2018 р.) [Електронний ресурс] / Л. Панченко, Д. Свириденко // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_1_16
|
14. |
Свириденко Д. Б. Сценарії реінтеграції української вищої освіти: філософський аналіз та оцінка перспектив [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко, С. О. Терепищий // Освітній дискурс. Гуманітарні науки. - 2018. - Вип. 8. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2018_8_7
|
15. |
Свириденко Д. Б. Сценарії розвитку подій на окупованих територіях: наслідки для української вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко // Гілея: науковий вісник. - 2018. - Вип. 138(2). - С. 219-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_138(2)__46
|
16. |
Свириденко Д. Б. Філософська концептуалізація наукової освіти як інструмента миробудівництва [Електронний ресурс] / Д. Б. Свириденко, Г. В. Хоменко, Ю. М. Александрова // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 26. - С. 49-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_26_7
|