Пошуковий запит: (<.>A=Олійник І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 242
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кутасевич Я. Ф. Випадок кортикостероїдної кардіоміопатії у хворого на псоріаз, що тривало одержував лікування глюкокортико-стероїдами [Електронний ресурс] / Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник // Дерматологія та венерологія. - 2012. - № 1. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2012_1_15
|
2. |
Олійник І. О. Імуногістохімічні особливості різних гістотопографічних типів росту базально-клітинного раку шкіри [Електронний ресурс] / І. О. Олійник, І. В. Куценко, В. І. Сафанков, Т. В. Шатохіна // Дерматологія та венерологія. - 2012. - № 3. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2012_3_8
|
3. |
Кутасевич Я. Ф. До питання про стан сполучнотканинного обміну при тривалій цитостатичній терапії у хворих на тяжкі хронічні дерматози [Електронний ресурс] / Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, Г. К. Кондакова // Дерматологія та венерологія. - 2012. - № 3. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2012_3_13
|
4. |
Джораєва С. К. Вивчення факторів патогенності стафілококової мікрофлори шкіри у хворих на поширені дерматози [Електронний ресурс] / С. К. Джораєва, Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, В. В. Гончаренко, О. К. Іванцова, О. В. Щоголєва, О. С. Васильєва // Дерматологія та венерологія. - 2013. - № 1. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2013_1_5
|
5. |
Кутасевич Я. Ф. Оцінка якості життя пацієнтів з тяжкими дерматозами з глюкокортикостероїд-індукованим остеопорозом, як ускладненням тривалої терапії системними глюкокортикостероїдними гормонами [Електронний ресурс] / Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, О. О. Левченко // Дерматологія та венерологія. - 2013. - № 1. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2013_1_10
|
6. |
Олійник І. Компетентнісний підхід як основа оновлення змісту післядипломної освіти [Електронний ресурс] / І. Олійник // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 Розглянуто проблему оновлення змісту післядипломної освіти на засадах компетентнісного підходу. Компетентнісний підхід розглянуто як методологічну основу визначення цілей освіти, відбору змісту, організації освітнього процесу та оцінки освітніх ресурсів. Розробку та оформлення змісту післядипломної освіти здійснено як єдність предметного знання та процесуального змісту. Обговорено навчальне середовище післядипломної освіти як систему впливів та умов формування особистості у закладах післядипломної освіти, а також можливостей для її розвитку, які містяться в соціальному та просторово-предметному оточенні. Висвітлено самостійну роботу на курсах як особливий спосіб організованої діяльності, перелічено її компоненти. Зроблено висновок, що розробку та оформлення змісту післядипломної освіти вчителя на засадах компетентнісного підходу потрібно здійснювати як єдність предметного знання та процесуального змісту. Акцентовано, що така форма пред’явлення змісту підвищення кваліфікації допомагає вчителю планувати свою навчальну діяльність на курсах та у міжкурсовий період, надає можливість на досвіді переконатися в ефективності такої роботи для вдосконалення власної компетентності. Рассмотрена проблема обновления содержания последипломного образования на основе компетентностного подхода.The problem of update of maintenance of post-diploma education is considered on the basis of competence approach.
|
7. |
Лаврів Л. П. Зміна вуглеводних детермінант тканин у процесі раннього ембріонального гістогенезу привушної слинної залози людини [Електронний ресурс] / Л. П. Лаврів, І. Ю. Олійник // Таврический медико-биологический вестник. - 2013. - Т. 16, № 1(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmbv_2013_16_1(2)__31
|
8. |
Корінєв В. Л. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_29 Досліджено державне регулювання рекламної діяльності підприємств в Україні та проблеми, які пов'язані з недоліками Закону України "Про рекламу" і виникають під час здійснення рекламної діяльності підприємствами, а також визначено основні напрями вдосконалення законодавства про рекламу та його застосування у практичній діяльності.
|
9. |
Олійник І. Л. Компетенція керівників державної служби в державному органі [Електронний ресурс] / І. Л. Олійник // Європейські перспективи. - 2012. - № 4(1). - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2012_4(1)__16
|
10. |
Божкова В. В. Аналіз ефективності промо-акцій [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10
|
11. |
Антонюк О. П. Розвиток інтрамуральних вузлів і васкуляризація стінок стравоходу та тонкої кишки [Електронний ресурс] / О. П. Антонюк, Б. Г. Макар, І. Ю. Олійник // Український морфологічний альманах. - 2012. - Т. 10, № 4. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Umora_2012_10_4_3
|
12. |
Олійник І. М. Обгрунтування структури готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / І. М. Олійник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_19 Розглянуто проблему готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. Наведено визначення поняття "готовність вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів". Обгрунтовано структурні компоненти готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. На основі критеріїв визначено показники рівня готовності вчителя до розвитку навчально-пізнавальної компетентності школярів: високий, середній та низький. Зауважено, що співвідношення професійних якостей, знань та вмінь, що відповідають вище зазначеним критеріям і показникам, міра їх усвідомлення, виразності, усталеності й активності прояву є якісною характеристикою рівня готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів.Рассмотрена проблема готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников. Приведено определение понятия "готовность учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников", обоснованы структурные компоненты готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников. На основе критериев определены показатели уровня готовности учителя к развитию учебно-познавательной компетентности школьников: высокий, средний и низкий. Отмечено, что соотношение профессиональных качеств, знаний и умений, соответствующих выше указанным критериям и показателям, степень их осознания, выразительности, устойчивости и активности проявления является качественной характеристикой уровня готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников.In his article the problem of teacher commitment to the formation of educational and cognitive competence younger students, given the definition of “teacher commitment to the formation of educational and cognitive competence younger pupils”, defined and justified structural components of readiness teacher training and the formation of cognitive competence younger pupils.
|
13. |
Ларка М. І. Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку [Електронний ресурс] / М. І. Ларка, М .В. Мірошник, В. А. Анохін, І. С. Олійник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_22
|
14. |
Олійник І. Д. Інтерпретація дитячої літератури: погляди – переклади - трансформації [Електронний ресурс] / І. Д. Олійник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 36. - С. 343-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_36_107
|
15. |
Олійник І. Фізичне виховання і спорт як засіб змістовного дозвілля студентської молоді [Електронний ресурс] / І. Олійник, К. Єрусалимець // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_55
|
16. |
Олійник І. Ю. Система топографоанатомічних координат щічної ділянки у плодів людини [Електронний ресурс] / І. Ю. Олійник, І. В. Марценяк // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2013. - Вип. 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2013_3_5
|
17. |
Колесник В. В. Діагностичне значення методів дослідження для вивчення морфологічної перебудови структур головного мозку людини [Електронний ресурс] / В. В. Колесник, І. Ю. Олійник // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2013. - Вип. 3. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2013_3_53
|
18. |
Олійник І. Відображення етнокультурних взаємин на Поділлі в другій половині ХІХ століття за матеріалами періодики [Електронний ресурс] / І. Олійник // Етнічна історія народів Європи. - 2003. - Вип. 15. - С. 51–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2003_15_10
|
19. |
Олійник І. Андрій Димінський – етнограф Поділля другої половини ХІХ століття [Електронний ресурс] / І. Олійник // Етнічна історія народів Європи. - 2005. - Вип. 19. - С. 121–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2005_19_22
|
20. |
Олійник І. Ю. Імуногістохімічне дослідження рецепторів естрогену і прогестерону у вогнищах ретроцервікального ендометріозу [Електронний ресурс] / І. Ю. Олійник // Патологія. - 2012. - № 3. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pathology_2012_3_10 У ході дослідження 25 випадків операційного матеріалу пацієнток з ретроцервікальним ендометріозом вивчено наявність рецепторів естрогену і прогестерону у вогнищах ретроцервікального ендометріозу та ендометрії цих пацієнток, одержаному при попередньому діагностичному вишкрібанні. У групі порівняння досліджували фрагменти ендометрію 18 жінок без гінекологічної патології. Встановлено, що у вогнищах ендометріозу ретроцервікальної локалізації вміст естроген- і прогестеронових рецепторів нижчий у порівнянні з ендометрієм дна матки як у пацієнток з даним захворюванням, так і в групі порівняння.
|
| |