Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Клопота Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Клопота Є. А. 
Професійне становлення та психологічний супровід осіб з глибокими порушеннями зору [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2013. - № 10. - С. 273-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2013_10_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Клопота Є. А. 
Проблеми інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(2). - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Клопота Є. А. 
Адаптивний потенціал особистості з вадами зору [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Клопота Є.А. 
Соціально-психологічний супровід професійного становлення осіб з глибокими порушеннями зору [Електронний ресурс] / Є.А. Клопота, О.А. Клопота // Проблеми сучасної психології. - 2013. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2013_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Клопота Є. А. 
Вплив сім’ї на процес інтеграції особистості з вадами зору [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2014. - № 11. - С. 166-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2014_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.097 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Клопота Є. А. 
Теоретичний аналіз бар’єрів інтеграції в суспільство осіб з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_24_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Клопота Є. А. 
Особливості процесу інтеграції в суспільство осіб з глибокими порушеннями зору [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2015. - № 12. - С. 142-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2015_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Клопота Є. 
Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві [Електронний ресурс] / Є. Клопота // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_1_9
Проаналізовано вплив стереотипного образу людей із порушеннями зору на їх сприйняття суспільством. Розглянуто проблеми взаємодії зрячих і незрячих людей. Висвітлено результати дослідження особливостей безпосереднього досвіду взаємодії зрячих студентів Запорізького національного університету з успішними незрячими. Доведено, що безпосередній досвід взаємодії зрячих студентів і успішних незрячих має позитивний вплив на формування образу людей із порушеннями зору в суспільстві. Виявлено, що студенти, які мають досвід спілкування з незрячими людьми на відміну від тих, які його не мають, мають більшу усвідомленість професійних можливостей таких осіб, уявляють незрячих людей як осіб із порушеннями зору, а не як недієздатних інвалідів. Наголошено важливість і необхідність безпосереднього спілкування зрячих із успішними незрячими людьми, який має позитивний вплив на формування суспільних уявлень про людей із порушеннями зору, що, зокрема сприяє оптимізації умов їх інтеграції в соціум.Проанализировано влияние стереотипного образа людей с нарушениями зрения на их восприятие обществом. Рассмотрены проблемы взаимодействия зрячих и незрячих людей. Представлены результаты исследования особенностей непосредственного опыта взаимодействия зрячих студентов Запорожского национального университета с успешными незрячими. Доказано, что непосредственный опыт взаимодействия зрячих студентов и успешных незрячих оказывает положительное влияние на формирование образа людей с нарушениями зрения в обществе. Выявлено, что студенты, имеющие опыт общения с незрячими людьми в отличие от тех, которые его не имеют, выявляют большую осознанность профессиональных возможностей таких лиц, представляют незрячих как людей с нарушениями зрения, а не как недееспособных инвалидов. Отмечена важность и необходимость непосредственного общения зрячих с успешными незрячими людьми, которое оказывает положительное влияние на формирование общественных представлений о людях с нарушениями зрения, что, в частности способствует оптимизации условий их интеграции в социум.The article deals with the problems of social integration of visually impaired people. It states that the image of visually impaired people depends on social attitudes based on different factors that may be the greatest barrier to participation and equality. The author stresses upon the necessity of taking important steps to eliminate or reduce barriers to full participation and social integration of visually impaired people into society. The integration of visually impaired people depends on the fact how well society is prepared to accept them and how the visually impaired and the blind themselves are adjusted to living and working with the seeing people. The article also describes the results of investigation of the interaction of seeing students with successful blind students. It analyses the importance of social experience and communication in different areas of life. It is pointed out that communication experience of people with no sight problems and blind people forms positive social image of such people.
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.564 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Клопота Є. А. 
Особистісна готовність як складник професійної компетентності педагогів в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота, О. М. Ротко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2021_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.332 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського