Пошуковий запит: (<.>A=Болілий В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Болілий В. О. Інформаційно-комунікаційний простір Кіровоградського державного педагогічного університету [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. В. Копотій // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_24
|
2. |
Болілий В. Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету [Електронний ресурс] / В. Болілий, В. Копотій // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(3). - С. 151-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(3)__41
|
3. |
Болілий В. О. Система сингулярно збурених диференціальних рівнянь з диференціальною внутрішньою точкою звороту I-роду [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, І. О. Зеленська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2014_1_10 Побудовано рівномірну асимптотику розв'язку системи сингулярно збурених диференціальних рівнянь з диференціальною точкою звороту. Розглянуто випадок, коли точка звороту міститься всередині відрізка.
|
4. |
Болілий В. Внутрішня точка звороту для диференціального рівняння типу Орра – Зоммерфельда [Електронний ресурс] / В. Болілий, І. Зеленська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Математика. Механіка. - 2017. - Вип. 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Mat_2017_1_6
|
5. |
Болілий В. Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету [Електронний ресурс] / В. Болілий, В. Копотій // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(3). - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(3)__25
|
6. |
Болілий В. О. Засоби контролю навчальної діяльності студентів у ВІКІ-КДПУ [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. В. Копотій // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2017_12(2)__3
|
7. |
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. В. Копотій. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_2
|
8. |
Болілий В. О. Модуль обробки тестових завдань EasyTests для серверу Mediawiki [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. В. Копотій, К. С. Фоменко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_11
|
9. |
Болілий В. О. Використання платформи arduino при вивченні програмування [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. М. Олійник // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 173(2). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_173(2)__10
|
10. |
Болілий В. О. Використання інноваційних практик у вищій школі: сутність та управління [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, В. І. Дмитрук, В. В. Кушнарьов // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(1). - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(1)__14
|
11. |
Болілий В. О. Автоматизована системи обліку "Axim" [Електронний ресурс] / В. О. Болілий // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_17
|
12. |
Болілий В. О. Розробка автоматизованої системи обліку "Axim" [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, А. Г. Максименко, Я. А. Максименко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_15
|
13. |
Болілий В. О. Нестабільна диференціальна точка звороту її роду в системі четвертого порядку [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, І. О. Зеленська // Вісник Черкаського університету. Серія : Фізико-математичні науки. - 2016. - № 1. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuFM_2016_1_12 Для неоднорідної системи сингулярно збурених диференціальних рівнянь з малим параметром при старшій похідній і точкою звороту отримано умови для побудови рівномірної асимптотики розв'язку. Розглянуто випадок, коли спектр граничного оператора містить кратні та тотожно рівні нулю елементи. Асимптотику побудовано методом істотно-особливих функцій, який надає можливість в околі точки звороту використати модельний оператор Ейрі - Лангера для однорідної задачі і функцію Скорера для неоднорідної задачі. Конструкція асимптотичних розв'язків містить довільні сталі, які визначаються однозначно під час розв'язання ітераційних рівнянь. Доведено також існування розв'язку системи диференціальних рівнянь з малим параметром за старшої похідної та за наявності точки звороту, за умови, що точка звороту міститься на інтервалі [-l, l]. Проведено оцінку залишкових членів асимптотики розв'язку.
|
14. |
Болілий В. О. Дослідження алгоритму роботи крокоміра з використанням інерційних датчиків MEMS [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, О. М. Лунгол, Л. П. Суховірська // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(2)__5 Розглянуто поняття "мобільний спорт" - обчислення, які застосовуються для спортивної галузі. Їх основні завдання - це збір та аналіз даних, моделювання та симуляція процесів; робота з базами даних та експертними системами. Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у спортивну галузь - це об'єктивна потреба, що вимагає прояву мобільності, ініціативи та творчості. При розробці мобільного додатку для спортивної галузі необхідно врахувати різні технічні та медико-біологічні параметри. Інноваційний прогрес суспільства вимагає розробки та аналізу алгоритмів роботи сучасних крокомірів на базі мікроелектромеханічних систем, інерціальних датчиків і складного програмного забезпечення. У дослідженні використано 3-осьові акселерометри типу ADXLxxx (а саме акселерометр ADXL345), які виготовляє фірма Analog Devices, цифровий фільтр. Лінійний регістр зсуву та динамічний поріг застосовано для визначення здійснення кроку. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: емпіричні (спостереження, порівняння), теоретичні (аналіз матеріалів, ідеалізація, уявний експеримент) і комп'ютерне моделювання. Побудовано алгоритм роботи крокоміра; визначено осі прискорення руху, дані з яких мають використовуватись для базових обчислень. Обгрунтовано, охарактеризовано та запропоновано формули для обчислення параметрів "крок", "відстань"; описано вибір вісей прискорення; наведено приклад вимірювання прискорень руху людини; описано правила знаходження середніх значень з вісей прискорення; проаналізовано параметр "відстань", лінійний регістр зсуву та динамічний поріг здійснення кроку; розглянуто будову лічильнику кроків. Результати проведеного дослідження показали ефективність розробленого спортивного мобільного додатку на платформі iOS мовою Swift з роботи крокоміра на базі 3-осьового акселерометра типу ADXL345, як дієвої моделі для поліпшення фітнес навичок користувачів, персоналізації навантаження та систематизації режиму тренувань та активної життєдіяльності.
|
15. |
Болілий В. Операційний центр безпеки як послуга на основі SIEM [Електронний ресурс] / В. Болілий, Л. Суховірська, О. Лунгол // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 2. - С. 177-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_2_20
|
16. |
Болілий В. О. Проєктування та розроблення програмного модуля для проведення тестування на базі сервера MediaWiki [Електронний ресурс] / В. О. Болілий, Л. П. Суховірська // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_5 Проаналізовано освітні ресурси на базі MediaWiki, які надають основні інструменти, потрібні в навчальному процесі. Провівши дослідження переліку розширень для MediaWiki, ми знайшли два розширення: Extension Mediawiki Quizzer і Extension Intra ACL, які дали змогу розгорнути систему тестування на основі Media Wiki. Проведена апробація показала переваги й недоліки побудованої системи: створювати тестові завдання, використовуючи вік і розмітку тексту, простіше й легше; запитання і відповіді можуть містити формули, малюнки, схеми; тест генерується випадково з наявних завдань; варіанти відповідей відображаються у випадковому порядку; результати тестування зберігаються після завершення виконання тесту у вигляді таблиці; результати тестування можна роздрукувати або експортувати. Недоліком побудованої системи є можливість створювати лише один тип тестового завдання з вибором однієї правильної відповіді. Виправити цей недолік розробники змогли, створивши власний програмний модуль для тестування - CUSPUWiki Tests (Easy Tests) на базі Mediawiki Quizzer. Нове розширення CUSPU Wiki Tests для сервера Media Wiki повністю зберігає переваги вбудованої системи MediaWiki і дає змогу створювати тестові завдання різних типів: тест із відкритою відповіддю, тест з вибором однієї правильної відповіді, тест із вибором декількох правильних відповідей, тест на встановлення порядку, тест на встановлення відповідності. Реалізація розробки проводилася на базі Центрально-українського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Був створений новий сайт testing.cuspu.edu.ua, який доповнив wiki.cuspu.edu.ua засобами контролю знань. Як модуль для тестування спочатку обрали Media Wiki Quizzer, але його функціоналу виявилося замало, тому було створено нове розширення для тестування, із ширшим функціоналом CUSPU Wiki Tests.
|