Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/183<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Волков Ю. І., Войналович Н. М. Функція дерева та її застосування. - C. 10-13.
- Іваницький О. І. Розвиток цифрової компетентності студентів під час виконання навчального фізичного експерименту. - C. 14-18.
- Кух А. М., Кух О. М. Технологія наочного навчання як педагогічна інновація. - C. 19-24.
- Мисліцька Н. А., Семенюк Д. С., Колесникова О. А. Мобільне навчання в системі сучасних методичних підходів до організації і проведення учнями фізичних досліджень. - C. 25-28.
- Садовий М. І., Рєзіна О. В., Трифонова О. М. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп'ютерних технологій при розв’язуванні фізико-технічних задач. - C. 29-37.
- Турчак А. Л., Маркова О. В. Педагогічна майстерність вчителя фізичної культури у позакласній фізкультурно-оздоровчій та спортивно-масовій роботі. - C. 38-42.
- Царенко О. М. Формування фахових компетентностей майбутніх вчителів трудового навчання при вивченні матеріалознавства. - C. 42-46.
- Ярхо Т. О., Ємельянова Т. В., Легейда Д. В., Пташний О. Д. Актуалізація та розвиток самостійної пізнавальної діяльності здобувачів ЗВО в процесі фундаменталізації математичної підготовки. - C. 46-50.
- Абрамова О. В., Онуфрак О. В. Проектування освітнього процесу технологічної підготовки старшокласників засобами індивідуалізації. - C. 50-54.
- Безена І. М. Вчитель та школяр: педагогіка індивідуальності у освітньому поступі через взаємну довіру. - C. 55-60.
- Бєлкова Т. О., Малахова Ж. В. Проблема формування здорового способу життя студентів медичних вузів на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти. - C. 61-65.
- Біляковська О. О. Компетентнісна парадигма якості професійної підготовки майбутніх вчителів в Україні та республіці Польща. - C. 65-69.
- Болілий В. О., Максименко А. Г., Максименко Я. А. Розробка автоматизованої системи обліку "Axim". - C. 69-72.
- Бурчак Л. В., Бурчак С. О. Креативні методи у процесі формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя. - C. 73-76.
- Гузик Н. М., Петрученко О. С., Пінчук І. В., Терещук О. В. Застосування новітніх методик викладання для підвищення якості освіти курсантів. - C. 76-79.
- Гуцалюк О. М., Ткачук А. І., Барно О. М. Науково-педагогічні підходи в дослідженні "Механізму шкідливого впливу тютюнопаління на організм людини" при викладанні дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 80-85.
- Дробін А. А. Шостий технологічний уклад: освітні аспекти. - C. 85-89.
- Іванова С. М., Новицька Т. Л. Методика використання наукових електронних бібліотек для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. - C. 89-95.
- Ізюмченко Л. В., Гаєвський М. В. Залучення учнів до наукової діяльності (на прикладі підготовки команд до участі в олімпіадах та турнірах юних математиків). - C. 95-98.
- Кириченко Р. В., Скоробагатько М. С., Івашко Ю. О. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього педагога-дизайнера. - C. 99-102.
- Клімова І. М., Ричкова Л. В. Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності". - C. 102-106.
- Кононенко С. О., Манойленко Н. В. З досвіду організації та проведення гурткової роботи зі старшокласниками закладів загальної середньої освіти. - C. 106-109.
- Кузан Г. С., Матвіїв-Лозинська Ю. О. Використання матеріалів лекцій ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти. - C. 109-113.
- Малахова Ж. В., Бєлих В. Г. Передумови створення та функціонування інноваційних організаційних структур дистаційної спрямованості у ЗВО. - C. 113-117.
- Манойленко Н. В. Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти. - C. 118-122.
- Медведовская О. Г., Яценко В. В. Когнитивно-визуальный подход к созданию презентаций с использованием облачных сервисов. - C. 122-126.
- Мироненко О. В. Робототехніка в медичній освіті. - C. 126-129.
- Овчарук О. В., Гриценчук О. О. Модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища розвитку громадянської компетентності вчителя на основі підходів ради Європи. - C. 129-134.
- Огреніч М. А. Особливості формування мовленнєвого етикету англомовного ділового спілкування студентів немовних спеціальностей. - C. 134-139.
- Плющ В. М. Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема. - C. 139-143.
- Пуляк О. В. Особливості формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні. - C. 143-145.
- Слободяник О. В. Реалізація принципу індивідуалізації під час роботи з комп'ютерними моделями на уроках фізики. - C. 146-150.
- Сокульська Н. Б., Сокіл Б. І., Ковальчук Р. А., Кмін В. Ф. Індивідуалізація навчання як ефективний метод підготовки військових фахівців. - C. 150-154.
- Сороко Н. В. Використання освітніх електронних платформ для організації steаm-орієнтованого навчального середовища основної школи (зарубіжний досвід). - C. 155-158.
- Стадніченко С. М. Моделювання в професійній освіті майбутніх лікарів і фармацевтів. - C. 158-162.
- Царенко І. Л., Богомаз-Назарова С. М. Особливості формування професійної компетентності студентів при вивченні курсу "основи фізіології та гігієни харчування". - C. 162-165.
- Чубар В. В. Особистісно-орієнтований підхід у процесі профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 165-169.
- Шишова І. О. Соціальна адаптація дошкільників з особливими освітніми потребами засобами праці. - C. 169-173.
- Щирбул О. М. Проблема інтеграції знань учнів основної школи в процесі трудової підготовки. - C. 173-176.
- Бевз А. В. Структура методичної системи професійного спрямування навчання інтегративного курсу фізики та астрономії у закладах фахової передвищої освіти. - C. 177-179.
- Вергун І. В. Методика навчання фізики старшокласників в умовах відкритого білінгвально-орієнтованого освітнього середовища. - C. 180-184.
- Гайда В. Я. Критерії та показники рівня сформованості самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 184-188.
- Дрозд В. М. Особливості використання сучасних інноваційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх кравців. - C. 188-191.
- Kvitka A. S., Shmelova R. I. Using informative and computer technologies in the process of teaching english language to future officers of the state criminal and executive service of Ukraine. - C. 192-196.
- Осипенко С. М. Педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у фаховій підготовці. - C. 196-201.
- Федоренко В. П. Вимірювання швидкості світла як фактор впливу на формування наукових теорій природи світла. - C. 201-205.
- Абуватфа С., Лунгол О. М., Суховірська Л. П. Особливості використання ментальних карт на заняттях природничо-наукових дисциплін закладів вищої медичної освіти. - C. 206-209.
- Кільченко А. В. Зміст спецкурсу "використання системи "бібліометрика української науки"" для наукових і науково-педагогічних працівників. - C. 210-216.
- Корольов С. В. Розвиток понять механіки в епоху ньютона та дослідження природи на її базі. - C. 216-219.
- Крамаренко Н. М. Формування естетичної компетентності старшокласників в освітньому процесі з трудового навчання і технологій. - C. 219-224.
- Кух О. М., Кух А. М. Цифрова метакомпетентність: задачі, рівні, результати. - C. 224-228.
- Сергійчук О. В., Рябець С. І. Особливості використання інформаційно-цифрових технологій в організації змішаного навчання з технологічної освіти. - C. 229-233.
- Анотації. - C. 234-282.
| 2019 | | Вип. 183
|
|
|
|