Пошуковий запит: (<.>A=Бирка М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бирка М. Теоретико-методичні основи використання інтелектуальних технологій у професійній діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Бирка // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_2 Обгрунтовано актуальність використання інтелектуальних технологій у професійній діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін. Розкрито деякі аспекти застосування графічних засобів візуалізації інформації для покращання засвоєння знань учнями. Зазначено, що концепція графічного подання навчальної інформації за допомогою інтелект-карти базується на процесі радіального мислення людини. Проаналізовано переваги застосування інтелект-карти під час проведення уроків з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Наведено основні принципи та етапи створення інтелект-карти. Підкреслено, що практичне використання інтелект-карт під час вивчення природничо-математичних дисциплін покращує якість знань зі зменшенням витрат навчального часу.Обоснована актуальность использования интеллектуальных технологий в профессиональной деятельности учителей естественно-математических дисциплин. Раскрыты некоторые аспекты применения графических средств визуализации информации для улучшения усвоения знаний учениками. Отмечено, что концепция графического представления учебной информации с помощью интеллект-карты базируется на процессе радиального мышления человека. Проанализированы преимущества применения интеллект-карты во время уроков с целью повышения эффективности учебно-воспитательного процесса. Представлены основные принципы и этапы создания интеллект-карты. Подчеркнуто, что практическое использование интеллект-карт при изучении естественно-математических дисциплин улучшает качество знаний при уменьшении затрат учебного времени.The article grounds relevance of using of intelligent technologies in professional activities of teachers of natural sciences. The basic principles, stages of creating of mind-maps are presented.
|
2. |
Бирка М. Ф. Аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження проблеми професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_18
|
3. |
Бирка М. Ф. Розвиток концепції неперервної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_11
|
4. |
Бирка М. Концептуальні засади управління професійним розвитком учителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Бирка // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_7 Розглянуто сутність понять "управління" і "керівництво". Організацію управління подано як відкриту систему, що є сукупністю таких взаємозалежних елементів, як люди, структури, завдання і технології. Викладено механізми реалізації функцій управління у професійному розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін на різних рівнях післядипломної педагогічної освіти регіону. Деталізовано мотиви професійного розвитку педагогічних працівників. Названо причини, що знижують ефективність професійного розвитку вчителів означеної категорії.Рассмотрены сущность понятий “управление” и “руководство”. Организация управления представлена как открытая система, которая является совокупностью таких взаимосвязанных элементов, как люди, структуры, задачи и технологии. Изложены механизмы реализации функций управления в профессиональном развитии учителей естественно-математических дисциплин на разных уровнях последипломного педагогического образования региона. Детализированы мотивы профессионального развития педагогических работников. Названы причины, снижающие эффективность профессионального развития учителей указанной категории.In the article the conceptual foundations of managing professional development of teachers of natural sciences and mathematics; defined basic approaches, principles and functions of management of the process in postsecondary education, described the structure of postgraduate education in the region and outlined the tasks for each of its level in the context of the basic management functions.
|
5. |
Бирка М. Якісний стан організації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін на рівні регіону [Електронний ресурс] / М. Бирка // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 13-17 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_5 Обґрунтовано діяльність регіонального інституту післядипломної педагогічної освіти з питання професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін. Проаналізовано організацію курсів підвищення кваліфікації на рівні регіону, охарактеризовано їх форми, тривалість, зміст та структуру програм залежно від кваліфікаційної категорії слухача. Визначено роль методичної служби інституту в професійному розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін. Обоснована деятельность регионального института последипломного педагогического образования по вопросу профессионального развития учителей естественно-математических дисциплин. Проанализирована организация курсов повышения квалификации на уровне региона, охарактеризованы ее формы, продолжительность, содержание и структура программ в зависимости от квалификационной категории слушателя. Определена роль методической службы института в профессиональном развитии учителей естественно-математических дисциплин.It’s reasonably activities of the regional institute of postgraduate education on the professional development of teachers of natural and mathematical sciences. It’s analyzed the organization of training courses at the regional level, characterized by their shape, duration, content and structure of programs, depending on the qualification category listener. It’s explored the role of methodical service institution in the professional development of teachers of natural and mathematical sciences.
|
6. |
Бирка М. І. Поведінковий підхід до проблеми залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Бирка // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 147-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_19
|
7. |
Бирка М. Професійний розвиток учителів природничо-математичних дисциплін як проблема педагогічної теорії [Електронний ресурс] / М. Бирка // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 7. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_7_10
|
8. |
Бирка М. Концепції неперервної освіти вчителів природничо-математичних дисциплін у європейських країнах [Електронний ресурс] / М. Бирка // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_21
|
9. |
Бирка М. І. Застосування процедури "дью ділідженс" в процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Бирка // Бізнес Інформ. - 2013. - № 1. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_1_16
|
10. |
Бирка М. Ф. Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_15 Проаналізовано концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку: мотиви, мотивацію та шляхи її підвищення. Вивчено сутність та зміст ключових понять дослідження, таких як "мотив" і "мотивація". Визначено види мотивів, що впливають на особистість загалом, і вчителя зокрема. Окреслено способи й засоби підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку.Проанализированы концептуальные основы повышения мотивации учителей естественно-математических дисциплин к профессиональному развитию: мотивы, мотивация и пути ее повышения. Изучены сущность и содержание ключевых понятий исследования, таких как "мотив" и "мотивация". Определены виды мотивов, влияющих на личность в целом и учителя в частности. Сделана оценка способов и средств повышения мотивации учителей естественно-математических дисциплин к профессиональному развитию.The following conceptual bases of motivation improving of teachers in natural science for their professional development are analysed: motives, motivation and ways to improve it. The essence and content of the key concepts of the study, such as “motive” and “motivation” are studied. The types of motives that influence the individual in general and teachers in particular are determined. The ways and means of motivation improving of teachers in natural science for their professional development are mentioned.
|
11. |
Бирка М. Вплив світових тенденцій еволюції освіти на професійний розвиток учителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Бирка // Обрії. - 2014. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2014_1_4
|
12. |
Бирка М. Ф. Структура, основні завдання та управління діяльністю регіональної складової системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Молодий вчений. - 2014. - № 5(2). - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(2)__32
|
13. |
Кузьмін О. Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства [Електронний ресурс] / О. Кузьмін, М. Бирка // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_6
|
14. |
Бирка М. Ф. Теоретичні та організаційні проблеми запровадження компетентнісного підходу у професійно-технічну освіту [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(1). - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(1)__8
|
15. |
Бирка М. Система післядипломної педагогічної освіти регіону та напрями її вдосконалення [Електронний ресурс] / М. Бирка // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_3 Виділено 3 рівні організації системи післядипломної педагогічної освіти регіону: рівень області; рівень району; рівень загальноосвітнього навчального закладу. Між рівнями цієї структури простежуються ієрархічність, розподіл функцій і підлеглість, тобто шкільний рівень підпорядкований районному, а районний рівень - регіональному. Окреслено завдання діяльності на кожному рівні та визначено напрями вдосконалення регіональної складової системи післядипломної педагогічної освіти з проблеми професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін.
|
16. |
Бирка М. Ф. Методологічні основи функціонування системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // International scientific journal. - 2015. - № 7. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_7_8
|
17. |
Бирка М. Ф. Неперервна освіта вчителів природничо-математичних дисциплін у країнах співдружності незалежних держав [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_4
|
18. |
Бирка М. І. Основні тенденції інвестиційної активності промисловості України [Електронний ресурс] / М. І. Бирка // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 7. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_7_7
|
19. |
Бирка М. Ф. Теоретико-методичні основи побудови критеріальної бази для оцінювання рівня професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Ф. Бирка // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 156. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_156_5
|
20. |
Бирка М. І. Врахування сучасних світових і регіональних тенденцій прямого іноземного інвестування в процесі залучення іноземного капіталу на підприємства України [Електронний ресурс] / М. І. Бирка // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 10. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_10_13
|
| |