Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Valko N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Kushnir N. 
Review of trends, approaches and perspective practices of STEM-education for training center opening [Електронний ресурс] / N. Kushnir, N. Osipova, N. Valko, L. Kuzmich // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_8
STEM є однією з найсучасніших освітніх напрямків, вона надає молодим людям навчання в галузі інформаційного суспільства в галузі науки, техніки, інженерії та математики. Провідні ідеї - це міждисциплінарна освіта шляхом вирішення реальних практичних проблем, проектної діяльності та співпраці. Проаналізовано стан STEM-освіти у світі та Україні. Особливу увагу приділено робототехніці, яка дозволяє розвивати навички програмування та конструювання, і є інтегратором всіх компонентів STEM. Розглянуто спектр послуг у сфері навчальної робототехніки та конструктори для навчання. Представлено досвід STEM-школи Херсонського державного університету
Попередній перегляд:   Завантажити - 886.573 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Kushnir N. O. 
Model of organization of the university ecosystem for the development of STEM-education [Електронний ресурс] / N. O. Kushnir, N. V. Valko, N. V. Osipova, T. H. Bazanova // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 4. - С. 77-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_4_8
Розвиток систем штучного інтелекту в недалекому майбутньому призведе до скорочення рутинної, шаблонної роботи. Змінюється інструментарій у більшості професій. ISSN 1998-6939. інформаційні технології в освіті. 2018. № 4 (37) 91 Виникає потреба швидкого перенавчання фахівця і використання ним комп'ютеризованих систем. На сьогодні вже створені окремі пристрої і цілі системи, що здатні вирішувати частину проблем, які виникають у повсякденному житті людини. Тому STEM-освіта є одним із напрямів, затребуваних у суспільстві. Останні декілька років в Україні спостерігається стрімке зростання кількості гуртків технічного спрямування, а саме із робототехніки та програмування. Усі вони відрізняються формою організації, видами занять, цільовою аудиторією. Здійснено спробу узагальнити отриману інформацію з цього питання. Зроблено аналіз ситуації на ринку освітніх послуг STEM-напрямку в Україні і за її межами, розглянуто існуюче технічне і методичне забезпечення STEM-освіти, а також досвід створення STEM-школи на базі центру післядипломної освіти Херсонського державного університету. Описано кроки, необхідні для створення такої структури, її місце в освітній системі. Також представлено досвід напрацювання матеріалу для розробки навчальних планів, проведення серії заходів, що сприяють залученню до науково-дослідної роботи і впровадженню цифрових технологій в освітній процес. Швидкість розповсюдження STEM, а також підтримка та інтерес в Україні свідчать, що протягом трьох-п'яти років методи та інструменти на основі STEM будуть майже повністю інтегровані в шкільні програми. У той же час матеріальна та технічна підтримка, а також професійний розвиток учителів є вирішальними для темпу інтеграції. Відкриття центру STEM в університеті, в якому навчаються як майбутні інженери, так і майбутні вчителі, дає можливість створити гармонійну екосистему для розвитку нових технологій у регіоні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.465 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Osadchyi V. V. 
Design of the educational environment for STEM-oriented learning [Електронний ресурс] / V. V. Osadchyi, N. V. Valko, N. O. Kushnir // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 316-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Valko N. V. 
Cloud technologies for basics of artificial intelligence study in school [Електронний ресурс] / N. V. Valko, T. L. Goncharenko, N. O. Kushnir, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 170-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.196 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Valko N. V. 
Cloud resources use for students' project activities [Електронний ресурс] / N. V. Valko, V. V. Osadchyi, V. S. Kruhlyk // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 304-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 760.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Valko N. V. 
Cloud technologies for STEM education [Електронний ресурс] / N. V. Valko, N. O. Kushnir, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 435-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Spivakovsky O. V. 
Institutional policies on artificial intelligence in university learning, teaching and research [Електронний ресурс] / O. V. Spivakovsky, S. A. Omelchuk, V. V. Kobets, N. V. Valko, D. S. Malchykova // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 97, № 5. - С. 181-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_97_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 962.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського